Hello my loyal reader's thank you for follow up me ! i love you Guy's so much !

Pink - Just Give Me A Reason Mp3
well hello ,
hari ni aku nak crite sikit pasal luahan hati aku GRR .
firstly , mak aku slalo egt an aku , jangan kejar orang yg dah tak sayang kita .
pandang lah ke hadapan dan terus setia dengan orang yg sayangkan kita .
so , aku akan terus dgn tujuan hidup aku . aku akan cari yg terbaik diantara yg terbaik .
bukan lah bermaksud yg sblm ni tak cukup baik untuk aku , please don't misunderstanding .
even aku akan terus kan kehidupan baru aku tanpe kau , aku tetap akan egt jasa dan pengorbanan kau pada aku selama ni . aku bangge sbub pernah memiliki hati kau . dan aku bangga kerana kau memilih aku dulu menjadi pasangan kau . tapi . . semua tu hanya masa silam kan , kau pon dah tak ley trime aku . sbub aku ni asyik kecewa kan kau je . aku nak brubah pon kau susa nak percaya sbub aku tawu kau takut dikecewakan lagi . tape , aku faham , mmg salah aku pon -_-

"haishh , meeya listen , no more cry just because HIM . you must be strong without HIM ! dia dah tak nak kau ! mak dia pon dah tak suka kau ! better kau cari lah org yg ley trime kau sepenuhnya !! hmm , aku redha je lau mmg cinta kau bukan untuk aku . nak buat cmne ag kan . aku dah trime balasan dari kau , aku dah trime kesakitan yg mcm kau rase . so , lebih baik aku blaa and tak kacaw hidup kau lagi . aku dah lme maafkan kau . aku tawu kau hanya nmpk kesalahan aku . kau betol , kau tak pernah buat salah walau sekecil zarah pon . aku ni je , yg leka , lalai , dan tak pernah pandang dgn kehadiran kau disamping aku . im really sorry broo (: aku harap suatu hari kau akan temu juga cinta terakhir kau . dan mngkin kehadiran perempuan tu akan mnyenangkan hati mak ayah kau and mungkin dia membawa kebahagiaan dalam rumah tangga kau kan . hmm" (notis for me through my heart)

lastly , aku nak kau tahu , aku tak pernah buang kau , tapi aku cuma lepaskan kau untuk org yg kau sayang . aku tawu kau dah ckup derita dengan perangai aku yg tak pernah setia dgn kau . aku mnx maaf sbub gagal pertahankan hubungan kita . aku dah cuba untuk yakinkan kau yg aku betol2 nak brubah demi cinta kita . tapi tu lah , aku dah hilangkan kepercayaan kau since aku form4 . aku mnx maaf .

xxx

No comments:

Post a Comment