Hello my loyal reader's thank you for follow up me ! i love you Guy's so much !

Pink - Just Give Me A Reason Mp3

why me ?

Hello Monday ,
hari ini aku rasa sedih teramat sangat . tatwu kenapa . mungkin aku sedang merndui s`seorang . aicehh :P kenapa wujud perasaan rindu dalam hubungan ? dan kenapa aku sorg yg rase bukan kau ? aku tawu skunk kau lebih bahagia dari aku . kerana kau hidup dengan penuh kepura2-an . kau mmg hebat lah bodoo . kau tahu kenapa ? sbub kau berjaya mengatasi semua masalah kau dengan cara kau mempermainkan semua gadis yg kau nak . apa salah aku sampai kau buat aku derita seorang ? kenapa kau tinggal kan KLCC untuk aku . haha . bila aku pandang je bangunan KLCC , PAV , TS . aku nmpk muka kau yg poker !

sumpaa aku tak ley lari dari perasaan aku sendri . bodoo kan ? kenapa Allah jadikan wanita ini insan yg lemah d`mata lelaki ? hanya kerana lelaki khalifah kpd wanita ? ituu sememang , tapi lau khalifah mcm puk* , apa saya bole katakan . ramai perempuan hilang dara sbub nafsu laki . aku tak nak lah blame lelaki je , sometimes , pompuan pon mmg dah gatal pantattt . haha fck .

aku tak nak sgt lah kau , tapi hati aku ni always jerit name kau . mimpi2 kau . tgn ni gatal tekan keypad nak tgk gmb kau . hmm . aku mengaku aku mmg tak ley lupakan kau . aku tahu kau mmg tak kan ley blaa nak egt kenangan kita . bub kau anggap semua tuu sampah sarap kau je . kan ? ouke , aku trime , sbub aku still anggap kau kawan . even kau punca hidup aku musnah . aku tetap tak kan anggap kau musuh . maafkan aku di kala saat aku mendoakan keburukan kau . hmm .

aku sedaa , aku tak secantik minah2 kau sebelom ni . aku budaa desa , kau budaa bndar . kau keluar memantat ngn minah lobos , aku pulak kat umh tunggu kau mcg . mmg aku mngaku aku bodoo time tuu , tapi skunk , sory ahh bro . aku dah lebih matang . aku tak nak contact kau ag , FB kau pon aku dah nyampah gler . . tapi kau tetap kawan aku . cuma satu aku mnx . belajar lah setia sementara kau masih sempat . bahgia kan lah dia sementara dia masih ada d`sisi kau .

i heart you friend :)

No comments:

Post a Comment