Hello my loyal reader's thank you for follow up me ! i love you Guy's so much !

Pink - Just Give Me A Reason Mp3

facebook ?

Facebook is kinda borin'
apa guna ada facebook kalau setakat nak add and menyombong !
ahha
weyy , aku pun tak ingin sangat nak add kau . kalau kau rase aku ni terhegeh kan , remove je . tapi aku rase kau tu yg terhegeh nak jadi famous mcm org lain .
ehek shitt !
then , ad pulak yg berperangai mcm cilaka kat facebook aku , setiap kali IM ngn aku , msti tanye soalan sama . bosan lah weyy .
kau tak rimas ke lau org asyik tnye kau mende same ?
agaknya kan , facebook ni jadi bosan sbub ad orang2 yg jenis mcm kau lah . asal IM/WALL-ING je mesti tanya soalan murahan . hahahaha .

p/s : aku rase lepas ni lau org tnye name aku dua kali , aku remove je kau . buad ap nak simpan , buat semak muzium je . hahahahahahahahaha !!!!!!!

No comments:

Post a Comment