Hello my loyal reader's thank you for follow up me ! i love you Guy's so much !

Pink - Just Give Me A Reason Mp3

CINTA CINTA CINTA

Seandainya kau sedang membaca blog ini , bermakna kau masih mengingatiku .

Walau di mana kau dan aku berada , tidak pernah sesaat pon terlintas difikiran aku untuk melupakan kau . tapi permintaan kau memaksa aku untuk melupakan kau . setiap pengorbanan yang kau lakukan , amat ku hargai . kau telah membuktikan cinta kau begitu setia terhadap ku . namun , aku bukan se-setia kau . aku ini hanya mengecawakan kau . aku masih tidak mngenal apa itu cinta . cinta sejati ? cinta kontrak ? cinta monyet ? cinta terlalu banyak maknanya sehingga aku telah menyalahgunakan cinta . aku mnganggap cinta itu mainan hidup . tetapi bila cinta sejati berlalu pergi , aku merasa kosong , sunyi dan kecewa kerana tidak menjaganya ketika dia bersama aku .

cinta pertama adalah pengajaran dan mngkin cinta kedua adalah PELUANG untuk kita memperbetulkan kesalahan kita .

No comments:

Post a Comment