Hello my loyal reader's thank you for follow up me ! i love you Guy's so much !

Pink - Just Give Me A Reason Mp3

second !

eitt , tinggal lagi bape jam je nak amik result . err . aku dah cuak ney . amik result without parent`s . aha sayang-2 sume . . doakan saya lulus cemerlang . hanya ini yg mmpu saya hadiahkan untuk parent`s saya wee :))

The second story is - aku nak sangat sambung blaja luar daerah sepang and please aku nak tempat-2 yg sesuai dgn aku . and also , aku harap ada kos-2 yg aku minat . hemm . klau bole , aku tak nak ahh t`lalu b`gntung dgn patrents aku kan . hm aku dah besar . i supposed to be like remaja yg kat luar tu , dah pandai cari duet sndri kan . hm , tapi what can i do , parents aku still na tanggung aku , so b`syukurlah :DD

thx mami & ayah :)

No comments:

Post a Comment