Hello my loyal reader's thank you for follow up me ! i love you Guy's so much !

Pink - Just Give Me A Reason Mp3

its over .

Hmm , end of my life . its over . aku dah tak leh capai impian aku tok memiliki dia lagi . tade peluang walau sedikit pon untuk aku membuktikan cinta aku kepadanya . aku tatawu kenapa sampai mcm ni skali Engkau menguji ku . AKU REDHA .

Seandainya masih ad peluang untuk aku perbetulkan kesalahan aku , aku akan hargai saatsaat itu . Ya Allah , kenapa lah sekejap sangat kebahagiaan itu untuk aku ? aku dah cuba untuk menghambakan diri aku kepadanya , tapi hati dia telah tertutup rapat untuk cinta aku .

Ini semua berpunca dari diri aku sendiri , kalau aku setia , semua ni tak kan jadi sampai seterok ni . aku cuma berharap satu hari nnt ada lelaki yg mcm kau mendampingi hidup ku . aku rindu saatsaat kau membahagiakan aku . kalau boleh aku putar masa , sudah aku putarkan . . tapi aku cuma mengejar masa .

Aku kecewa dengan keputusan kau untuk tidak memilihku . KAU CINTA PERTAMA AKU . tapi aku tak sangke yg kau bukan cinta terakhir ku . aku sangka kan kau lah utusan Allah untuk hidup aku . tapi . . kau cuma peneman sementara aku . aku mnx maaf atas segala kelemahan ku .

Pelbagai cara untuk aku buktikan cinta aku . tetapi kau tetap tidak beri peluang terakhir untuk aku . maafkan aku kekasih . aku terlalu lemah untuk menjadi yg terbaik untuk engkau .

Sebak dada ku apabila kau mengungkapkan ini kepada aku "carilah orang yg lebih bahagiakan awak dari saya" . apakah kau sudah ada pengganti ku ?

Setiap saat aku bersendirian , air mata akan mngalir tanda aku sangat merindui mu , tapi kau tak tahu . hanya ruang blog ini yg dapat kau tahu betapa susahnya aku untuk melupakan kau sayang .

Setiap malam aku menanti mcg dari kau . tapi takde satu pon khabar berita dari kau sejak mlm tu . adakah aku yang salah ? kenapa kau hanya nmpk kesalahan aku ? kenapa tidak kau bertanya apa kesalahan kau ?

Kau tahu tak ? betapa susa untuk aku melepaskan kau . tapi aku tahu , kau lebih kuat untuk mnghadapi kehidupan kau tanpa aku . TAHNIAH .

2 comments:

  1. saba laa eeya , aduii
    sdeh aku , hihi
    lek laaa
    law ade jodoh tak kn kemana , okay ?
    be strong :)

    ReplyDelete