Hello my loyal reader's thank you for follow up me ! i love you Guy's so much !

Pink - Just Give Me A Reason Mp3

Permaisuri hidupku*

who`s that girl ? haa , ni ahh membe gila-2 aku time standard4 dulu-2 haha . besh kawan dgn dea ni . tambahan pulak , dea cantik kn . hee . nama dea che putri wan azureen . dea ni mmg sweet org nya . aku suka kawan bersama kau wahai cik reen :)) semalam kan kan , dea kan , peluk kitaaaa . haha reen thank for hugged yesterday . myb kau tak perasan , tapi aku rendu glee nak rapat dgn kau macam dulu-2 tu . hee . well , aku tak tawu ag kan result kau . ni tak adil ni . haha ape-2 pon sucsses for ur result okay . eh , kau tak amik ag ken ? tape-2 aku doa kan kau dapat reslt lagi bagus dari aku . hee , klau ada rezeki , kita lepak same lah tautau :) andand , pasal lagu yg aku swuh kau cari tu kan , aku rasa tak perlu lahh . kesian aku tgk kau , dah macam tak tentu arah . haha hargai gilee jasa kau reen , even tak seberapa kau tolong aku kan . tapi aku tgk kau betol-2 ikhlas nak tolong aku cari lagu tu . aha chill lah meeya woyy -,- so , i love you Friend ever and ever !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

haa , yg ni pulak membe p`tama sekali yg aku knl masa mula-2 masuk form1 . haha . masih buda-2 ag ken . nama dea nur zahira . grr aku suka gila buat dea serabut . hahahahaha . dea kan , klau korg jumpa mesti tak lepas pandang , i mean comel lah dea ni . dea ni dulu kat sch , pehh bole d`katakan ramai lah student laki yg admire dea . aku tak tahu lah dea tahu ke tak ann . hee . tapi mmg aku perasan dea ni ramai yg admire dea kan sch . haha . aku kawan ngn dae bukan nak tumpang glamour lah kan . tapi aku mngaku , aku suka kawan ngn dea . haha rara , tak payah nak kembang mata sgt lah ken . hee o.o

ini dea minah cute . wee , dulu aku tgk dea ni macam sombong nak gila , so , malas lah nak tego ann . t`tbe , form4 ni ley pulak stu class ngn dea . so after then , kteowg tego-2 la sikit . tak lame uhh jadi lah BESTFRIEND , haha . dea ni pandai auu , paling handal subjct math ngn english . aku suka blaja ngn dea . tapi tak kurang sabar lah lau dea yg ajar aku . mmg mengantok ahh ken . haha tapi apepon , thx sudi mengajar buda yg malas belajar ini . haha ouhhouhh , lupa plk nak knlkan dea kat korg , nama dea ummus syafiqah . aku lau nak sebut nama dea mesti t`sasul sebut nama ex aku . haha kau tawukan sape mus ? hahahahaha . then mmg kne habuan gelak ahh ngn dea . pastu perasaan kau jodonh ngn dea . haha . dala aku tak kesa dah . aku tawu kau pon bukan nak dea sgt kan . kita melawak sekadar b`sahaja . kankan :) haha . the conclusion is , i'm proud be your friend :))

Finally ! sampai juga ke cerita si buda montel ini . haha . nama dea fatin hazirah . aku kenal dea masa form4 ugak sama mcm ummus . dea ni student baru . dulu dea sch subang jaya , tak silap aku lah . awal bulan tak de ahh tego sgt dea ni . tapi bila nak masuk bulan febuari , kitaowg dah mula kenal-2 an aten . ehek :P saya ni pemalu , so take time untuk tego dea . hahaha . dea ni pun tak kurang pandainye , handal dalam semua subjct . tapi tu lah , kesian kat dea bila jadi mangsa dalam merosakkan hubungan org . tape-2 . cita lama kan aten . hee . biar lah kenangan itu b`semadi dalam class form4 . eumm . aku akan faham apa yg dea ajar dari cikgu yg ajar . haha . tatawu kenpa pulak kan . dea slalo ajar aku math , tapi si Fairuz sibuk je lepak skli nak kacaw aku belajar . haihh oyy feruz , aku dah chop dea dulu jadi mentor aku tau ! kau jgn s`sekali nak take over . haha . tapelah , belajar ramai-2 pon best kan . haha tapi aku ni jenis lau betol-2 nak concentrate , aku kne blaja dua org je , tak ley lbih , nnt aku main-2 . haha . ehhh , panjang pulak cter pasal aten ni . hee sorry-2 , t`lbih suda . haha

okey lah kawan-2 , aku dah penat lah . dari pagi s`benarnya tak mkn ni , skunk dah pkol 4 petang pulak . haha saje cari penyakit . hehe . i love you friend`s

No comments:

Post a Comment