Hello my loyal reader's thank you for follow up me ! i love you Guy's so much !

Pink - Just Give Me A Reason Mp3

celebrate it !

"HAPPY BIRTHDAY AMMIRUL FAUZI"
i'm happy when you growin` up !
hahaaaa . .
heyy , kau dah besar pikir matang lah oke , jangan nak mengade sangat dgn mi & ayah dah .
kau tu lelaki , kenalah matang sikit . jangan asyik always nak mnx mainan .
haha !
act celebrate befday dea yesterday . early right ?
haha ni sume plan parents aku lahh . aku follow jeh :))
kau tau nyahh sape yg jadi chef kat dapur .
hahh ! aku lah ! haha dengan bertungkus lumus aku nak siap kan lauk kegemaran dea ann bfore dea balik sch , baik aku turutkan je p`mintaan parents aku supaya masak makanan kegemaran dea kan .
hmm penat juga lah masak sorg2 .
then kemas umah sume . haihh klaw ada yg membantu mmg aku sayang lah ! haha
muah muah :*

so then , i hope after today , you supossed to be matured guy oke !
aku tak nak lah sume benda nak suwuh aku buad , apa guna ada adeq laki lau tak nak membantu kan . ohhoi mantoppppp !

No comments:

Post a Comment