Hello my loyal reader's thank you for follow up me ! i love you Guy's so much !

Pink - Just Give Me A Reason Mp3

result coming !

aaaaarghhhh !!!!!!!!!! OMG ! besok adalah hari penentuan arah hidup aku pas ni . grr . harap-2 lah keputusan aku tak seterok yg aku pikirkan kan . risau glee bahabi tawu ! hmm . aku berharap doa-2 aku d`makbulkan . aku tak nak kcewakan mak ayah aku ag . even result PMR aku tade yg fail , tapi result tu tak memuaskan aty . tapi aku tetap b`syukur kerna itu yg mampu aku lakukan . mi & ayah , meeya akan trime apa sahaja keputusan yg meeya dapat ats usaha meeya sndri . meeya mnx maaf if kputusan tu tak setanding dgn result kakak . maafkan meeya if meeya tak bole jadi anak yg d`banggai . meeya dah usaha sdaya upaya meeya mi . mngkin mi & ayah tak nampak usaha meeya . sbub meeya always waste my time dgn online-ing , webcam-ing , lepak-ing , huha sane sini , haha sorry mami :)) promise , after that if meeya dapat smbung blaja , meeya tak kan sia-2 kan mi & ayah :D

btw , mi dah dua kali tak dapat hadir time meeya amik result , first time amik reslt PMR , and now amik reslt SPM pun mi tak dapat datang , nvm-lahh , even mi tak dapat dtang , mi tetap doakan kejayaan meeya kan ? hee tqvm .

ooo . . berdebar nak tunggu esk , lagi bape jam je . aha . harap-2 lah dapat credit lima subjct . hope so ! eumm . and also , aku doakan ugak for my bestie rara , eiqa , ateen , ziqa , azy , quek , emma , teeha & aina :)) korang-2 , doakan saya juga ye , kita berlajar bersama , masuk kelas bersama , rehat bersama , gelak tawa bersama , susah senang kita bersama , so , apa salahnya kita kongsi kejayaan bersama kan kan ? hehe . iloveyouladies muah muah !

ajak ajak fighting ! hehe -_-`

No comments:

Post a Comment