Hello my loyal reader's thank you for follow up me ! i love you Guy's so much !

Pink - Just Give Me A Reason Mp3

my lacking .

am i bad ? ugh , act im not a smoke-ing girl . to amir , sumpa i ta smoke LOL mlm tuu . myb my lips is nature black . idw . semula jadi oke . ala , if u bg stu batang pon i tak nak lah . asap tu pon dah boleh buad i sesak nafas . ahaa . mmg tak lah klau nak d`katakan i amik bnd2 tu kan . it`s up to u if u nak pcye o ta . xpkse pon .

lau i sentuh bnd2 mcm tu kan , mmg lebam2 lah satu bdn i kne blasah . haha . sape yg close ngn aku tawu lah sape aku , kan ? aku ni cakap je hott , tapi lau dah depan mata . cool je . haha . kan aiman ? hee

act , if d`izinkan . hari2 aku nk lepak . tapi aku rase hobi ni mmg buang masa depan aku . so better , sementara aku tunggu result . aku dok umh belajar masak , tolong ap yg patut . kan kan ? aha . and also , cakap pasal reslt , 23mac mmg hari terpenting untuk aku menentukan masa depan aku . haih , aku BERHARAP sangat keputusan aku Cemerlang even tak semua aku dapat A`s , tapi bagi lah aku peluang credit semua subjct . aku dah b`usaha and if aku tak dapat capai impian aku tok target credit semua subjct , aku still b`syukur , bcause just that`s way i can do it . im sorry if i fail , mom .

No comments:

Post a Comment