Hello my loyal reader's thank you for follow up me ! i love you Guy's so much !

Pink - Just Give Me A Reason Mp3

Sweety pie :)

Hi and Assalamualaikum ladies and gentlemen who is reading my blog , I would like to thank for y'all .
Today 02:23a.m/17.12.2011 , i wanna write something about yesterday on 05:45/16.12.2011 :'>
As you see the picture below
-
-


Inilah sahabat/keluarga/adik-beradik saya . Hewhew
Mari saya kenalkan, dari atas sebelah kanan ialah UMMUS SYAFIQAH dan ZAHIRA ZAHURI .
Yang duduk dari kiri ialah SYAZA SYAFIQA next NURHAZIQAH next her is AZY SHAZWANI and the last girls yang nampak gemukk gelak macam batak penyepak tu saya . hewhew :'>

MEREKA adalah teman rapatku, dimana ada mereka disitu ada saya . Tapi sekarang idak lerr .
Masing2 dah ada kerja sendiri , hala tuju sendiri . Agak busy lah nak ketemu begini lagi ye teman2 ? HAHA

Yang plan ni si rara . Dia nak pindah ipoh dah . Belajar di sana dan terus menetap di Ipoh . HMM :'<
Belajar rajin2 ye . Tamao nakal2 , hikhik .
Kay plan hari ni mmg macam kel kel .
You know why ?

Sebabnya ..
Rancang mula2 nak makan dekat KFC je , dah sampai kat KFC boleh lagi lpk situ buat keco tapi haram tak order ! HAHAHA
Lepastu bincang2, kata nak makan kat McD pulokk . HAIH -.-'
Then rush teros start enjin krete g McD , padahal dah tao jalan SUCK !
Tapi tk pelahhh, sekali sekala . Bila lagi nak cengini . Ken ?
Lepas tu rancang ikut jalan dalam , tah mana ceruk hutan pulak yg kitaowg lalu .
#Kata pun jalan dalam . HAHA
Lepastu, dalam krete kecoo sampai aku rasa nak muntah . Tawu kenapa ?

Sebabnya ..
Yang si ummus sibuk memaki hamun laki dia tanya jalan . Yang si rara pulak menjerit2 bercakap dalam fone . Yang si ejad partner si rara ni bawa krete mcm bawa krete JIP . HAHA Kay masing2 busy . Aku dah pening dalam krete, lagi2 si ejad tu bawa krete tk egt penumpang . Macam nak terbang aku dalam krete tu . HAHAHA
Dekat setengah jam juga lah kitaowg atas jalan raya , nak mngelak jem , last2 sesat .
Tapi Alhamdulillah , sesat sekejap je .
Yang tk bole blaa, boleh pulak masuk perumahan kaum2 India . HAHA Haramm !
Dah tu, straight and finally sampai juga kami ke distinasi yg sebenarnya dekat tapi rasa macam jauh tu . HAHA
Apeponggg, mmg best !
Ni gara-gara nak lari dari jalan jem . hikhok :3

So dah makan2 sume, ummus nak kne balik . Mak nya dah bising .
So after balik tu , adalah sempat snap dua ganba je . HAHA
Lps tu aku gerak ngn Ziqa , nak kereta ngn dia lepak dataran .
yang si rara kne balik sbb nak hantar si ummus .
SEE, tk dapat lepak sama kat dataran . Huihh rindu korang sume .
Tk pernah aku lepak ngn korang sekejap ini . HAHA
Tapi tk pe lah , jani kita dapat jumpa and gelak2 sampai aku tercekik SOS .
HAHA . Kay lah y'all . Aku nak tido ni . Esok kne bgn pagi2 .
Byebye :')

-via asus

No comments:

Post a Comment