Hello my loyal reader's thank you for follow up me ! i love you Guy's so much !

Pink - Just Give Me A Reason Mp3

Comescomesreadthoo ♥

Hai Assalamualaikum kalian . Mia lagi di sini mahu bicara tentang kehidupan ku kini XD
Lihat tu, kejewnye Onl 24hours, and i believe too, y'all doing the same thing like me when you're in BORED :-)


Wehuu♥♥♥
Onl ? The rutien every person when their switch on their laptop and connect the internet . Im sure, y'all is automatic type "facebook" at the Google space , aite ?
Hewhew no need to denied it , kay i probably know cauze me too doing the same thing as like y'all . HAHAH .- #its not funny mia :3

Hojyeah , hangpa semua tgah buat apa ? Adakah anda dlam keadaan sihat-sihat belaka ? Bukan celaka tapi belaka . HAHA Ohh im great . And i hopefully you too ♥
Saya mahu bertanya , anda sedang ngapain ? Kay jap-jap , saya teka . Awak semua mesti tgah baca blog mia kan ? Awhile onl too . Ken ken ? HAHAHA i knew it . Wuhuu , pandai tk saya teka :-)

Ohh dear friend's,
Today, me want to make a confession . CONFESSION ? Wah, sound like a serious . #denga je lah .
Firstly, aku adalah t`admire sorg guy ni . Tde lah ciuuunnnn mano, but not bad . Ahak's ! Tadelah gurau je #ku cuma bercanda
Aku tk nak dah pasang dua tiga ni, nanti aku yang sakit doo .
Sorg pong dah cukup . Tak mampu nak sara dua tiga husband ni wey . Makan minum tk terjaga gitu . Diri sendiri pun sakai . Hewhew -.-'
Kaykay di mana kita tadi ? HAHA
Ku ni dah berpunya, tapi masih tak kesedaran lagi . Mahu juga nafsu ini melayan jantan-jantan di luar sana . HIKHOK .
Ehhehh, sedapnya berfikir kamu semua . "melayan" maksud aku di situ, IMChatt-ing and Wall-ing dengan lelaki lain . Itulah maksud di sebalik kata-kataku . Maaf jika kalian salah faham .
HAHAHA
Okaii, sebenarnya sebelum saya berchatting dengan kalian(the men) semua, saya dah minta izin dari kekasihku Aiman . And surely, dia bagi "greenlight" .
But but but ..
"..Ada batas, jangan nak gatal,menggatal,dan bergatal dengan lelaki-lelaki sekacak itu.." HAHA
"..Okaii biy, i'll promised that i'm not cheating on you . Mwehehe :*

Sorry ? Awak kata apa tadi ? "..Baru jadi bf dah control melebih belagak macam dah jadi suami ?.." HAHA
Yea.. memang dia cuma bf saya and belum decided as my husband, tapi apa salahnya practice awal2 kan sayang? Hekhek .
Awak jelous ? Saya faham, saya doakan awak bahagia suatu hari nanti kay ? Jangan risau . Allah itu maha Adil .

Ohh ohh tdak lupa juga,
For those people who make me laugh and crying today, thanks a lot . Kay . I really really appreciate it thoo . Meh kish sikit . Muwahhhhiukk :*

Sampai di sini saja kriok kriok saya pada hari ini . #Abaikan kriok .-' itu . Nak tahu ? Cari di Kamus dewan dan pustakaq' HAHAH

Bye kaliannnnn , sleep tight .


No comments:

Post a Comment