Hello my loyal reader's thank you for follow up me ! i love you Guy's so much !

Pink - Just Give Me A Reason Mp3

Dia beruntung :')

Hai Assalamualaikum y'all . How ur day on this Monday ? Did you guy's happy ? I hoped so :)


Hello stranger , today mia nak cter pasal budak kat atas tu . Whose that guy ? His my ex and his name is Jezrell Norolla . But know dia da masuk Islam , and nama dia sekarang Muhd Danish . Dia ni la yg aku cter dulu kat blog bagai na rak . Sebabnya dulu dia player . Buat aku macam stock pkai buang . Bongok dia ni . Mentang2 comel . HAHA .

Kay, first at all .. Mia nak cakap sikit la ken . Mia dah lama tak contact si bongok ni . And tak amik port langsung pasal dia . Cuma kekadang tu fie#BFF cter gak pasal bongok ni . And i pun denga je la . HEE . Lepastu fie ad cakap dia(bongok) sekarang kat Kedah sana tuu . Masuk sekolah pondok . Kay, aku pada mulanya tak percaya and berani cakap yang si bongok ungka ni tak boleh nak diubah ! HAHA . Sape yg berjaya ubah dia . Memang tahap dewa bertuah ! Lepastu time nga texting with that girl . I pun ttbe teringat bulan dah nak dekat . Mean hari jadi dia la . So, i pun minta no si ungka ni . Then she gave me .

So tiba bulan 12 , i wish happy born day . And start keesokkan paginya , si bongok ni mula mcg2 aku . Act aku tak nak pun mcg dia panjang lebar . Sebab aku dah ad bf . Tapi bila dia tanya ni siapa , mia mana .. Dah aku pun melayan je la . HAHA . So sampai sekrang aku texting and call him . Then dia pun cter la dia dah berubah , and last night , kawkaw aku kne ceramah dgn dia . Lps tu dia cter pasal kisah2 nabi . Kay, try u imagine , dari tatawu apa2 pasal islam , bila masuk dia cepat pick up , yang kita dah tentu2 islam ni . Tak terfikir pun nak hafal semua kisah2 nabi . HAHA . #Kay enough .

So, bila aku da dga sendri dari mulut dia . Aku baru percaya dia betul2 dah berubah . And you know sape yang bimbing dia ? Its GOD :) Dia beruntung sebab dapat hidayat Allah s.w.t .

Mia harap u tak kan jadi dulu kay . And i'm glad with yourself . Take care of you . Bye :'>

No comments:

Post a Comment