Hello my loyal reader's thank you for follow up me ! i love you Guy's so much !

Pink - Just Give Me A Reason Mp3

Bosanggg :*

Hi and Assalamualaikum to all readers ,

Hang bosang dokk ? .-

Aku bosang tahap gaban ni .-

Hang tak kuar mana2 ka ?

Nk kuar mana ? Bak datang krete sebijik baru aku dapat kuar . Harhar .-'

Takdo lesen jangan nk gatai tangan drive . Haremm !

Haram tk mano jang ? Allah marah ke ?

Bukan, undang2 tk bagi . Hang nk ka kne tahan ngn polis bayar saman beratus ?

Err , bayar saman lagi muroh dari amik lesen . Aku sanggup kne saman . Harharhar :'/

Hang ni kecek supo org kayo !

Lahai, aku main2 jo jang . HAHAHAHA :'D

Yolahh .-'


Conversation between Mouth and Heart .
hikhik :3

Bosan cuti sem lama2 , aku dah ler rindu si jantung hati ku . Sekarang ni dia demam . Alaa kesian biyy , Biasalah , musim demm sekarang ni . Cuaca tk menentu . So, hati2 ye kalian . Take care of your health . Hee

Kay aku pun dah lupa nak update ap senarnye . hewhew :'>
Nanti Kalau aku dah ingat , aku cter kat kau eh Blog sayang :)

Bye .


No comments:

Post a Comment