Hello my loyal reader's thank you for follow up me ! i love you Guy's so much !

Pink - Just Give Me A Reason Mp3

Kalau dah bosan cengini lah ayat aku .-'

THIS IS ME SARANGHEYO !


Hai kenkawan semuaa :) Saya Meeya . Saya kembali lagi untuk kali ke-dua untuk meng-update status baru di halaman "blog" saya ini . Harap kalian semua sudi membacanya sambil melayan lagu di blog saya yang lembap tuu.-'

Kini saya berada di Sepang . Di teratak rumah keluarga ku . Sungguh kebosanan saya di sini kerana tidak kemana-mana musim cuti sem ini . Nampaknyeww saya akan bertambah kesunyian apabila kekandaku Aiman kelihatan sibuk dan tidak ada masa bersama ku lagi . Kesedihan melanda (.V)

Sekarang ini biy saya sudah bekerja , dan pekerjaannya itu tersangat lah berat sehingga dia terpaksa pergi mengurut badannya yang tough gituu . Kesian kekanda ku Biy . Tak mengapalah jikalau kekanda biy tak boleyy teman adinda tiap malam . Adinda paham sikk :3

Nanti adinda start sem 2 , kekanda jangan lupa pergi shopping baju untuk KITA k Biyy ? Sayang biy sooooomuch :)

Kawan-kawanku .. Saya di sini masih merindui dayang-dayang sekalian . Bila agaknya kita dapat ketemu ? HAHA, kalau tanya aku memang susah aku nak dapat GREEN LIGHT dari mummy monster aku tuu . Maklumlah, dia kan sayang aku . HIKHIK XD . Harap kalian semuanya ngerti kalau saya tidak dapat hadir dalam meeting group kita tu ksayang . Even saya dah lama tak ketemu kalian semuaaa . I dont never forget y'alls . I miss you dayang-dayang ku Zahira Zahuri, Qn Lolyqa, Nurhaziqah, Azy Shazwany, Emma Laa, Fatin Hazirah, Sha Poyos, Tehaa, andddd Aina Misuarie . Darling semua, jangan lah fikir aku sudah sombong . Aku cuma macam dah segan dengan korang #Apehal tu ? HAHA Segan tatawu kenapa :P

K lah y'alls, GTG Nak pergi main Tweet puloks . BOIBOI LOVEEEE :*

No comments:

Post a Comment