Hello my loyal reader's thank you for follow up me ! i love you Guy's so much !

Pink - Just Give Me A Reason Mp3

Dear Aiman

Aiman, lau engkau rasa kau dah bosan dengan aku sampai dah tkde topic kau nak berbual dengan aku . Kau bole pergi cari life kau yang baru . Aku tk suka buat org bosan . So kau dah buktikan dekat aku yg kau mmg bosan dekat aku . Bila aku buka kes ni , kau cakap 'dah la, benda kecik pun nk besar2 kan ke ?' YESS ! Bagi kau ! Bagi kau ini benda kecik and takde masa kau nak berdebat pasal hal kecik ni kan ? Fineeee !

Hati aku sumpah sakit . And tk tao cara apa lagi aku nak bersabar dgn kau .

Since kau keje, kita selalu je ada masalah . Hal kecik jadi besar, hal besar lagi lah bertambah-tambah besar . Aku bukan sengaja nak cari port gaduh dgn kau . Tapi aku manusia . Aku ada perasaan , sebab tu aku sedih dengan segala apa yg kau dah buat kat aku . Kau tk kan faham . Sebab kau always busy dengan kerja kau . Kau kerja sbb kau nak laptop , bukan kau buat untuk aku . Aku rasa kita macam zerozero . Macam tk couple . Sekarang kau layan aku ikot mood kau . Bila kau tension, kau reply dekat aku ciput-ciput . Aku cuba tahan and try tanya apa masalah kau kat tempat kjew . Kau kata kau penat . Kfinee kalau kau penat . Tapi tk kan sampai mcm ni kau tunjuk sayang kau dekat aku . Orang lain pon ada tanggungjawab , ada kjew , ada career masing2 , ada awek . Tapi tk de pon dorg layan awek dorg macam kau layan aku ! Aku tgk sekarang ni , kau layan aku mcm benda sampingan , kau faham 'benda sampingan' ? Routine time kau bosan . Itulah yg aku rasa . Tapi aku tk nak cakap dekat kau . Sebab aku tk nak gaduh .

Secondly, aku geram dgn parents kau bila kau cter dorg tk tunaikan jnji dorg . Kau dah cter macam2 sampai aku naik geram dgn dorg , kau balas ni je 'tapelah, bialah dorg' .. kau saja nak tmbah dosa aku kan ? HMM . Aku dah cuba elakkan dari sebut 'clash' bila kita gaduh . TAPI KAU TK FAHAM AKU !

Aku benci kau, tapi aku sayang kau . Aku ttwu mcm ne ag nak sabar dgn hubungn kita . Aku tersiksa bukan kerana kau kongkong aku, tapi aku tersiksa bila kau layan aku ikot mood kau . Kau egt aku batu yg tkde perasaan bila kne sepak ? Sebenarnya batu tu pun ada perasaan bila kne sepak . Cuma dia tk dapat luahkan kesakitan dia .

Sayang,

aku tulis ni sbb aku tk de tempat lagi aku nak mngadu . Cuma blogg ni yg buat aku kurangkn sikit tekanan , Even sikit , atleast aku dah luahkan . HMM

No comments:

Post a Comment