Hello my loyal reader's thank you for follow up me ! i love you Guy's so much !

Pink - Just Give Me A Reason Mp3

Ohsemmm !

Assalamualaikum..

Ohsemmmmm !!!
HAHA , pahal dgn aku tuu ? Ttbe je nk "ohsem-ohsem" .
Kay aku dah tk boleh nak sabar lagi dgn rindu yg gila tapir dengan kau b . Haihh , apalah nasib badan . Bukan apa y'all , aku ni mana pernah berjauhan lama dengan dia sampai sebulan lebih semenjak aku sambung blaja ni . HAHA . Tapi tkpe .. cuti sem nk habis . Tk sabarnya rasa hati ini nk balik KL .

Sebabnya ..

Nanti dia ajak aku teman dia hantar mak dia ke Airport nk g Indonesia . HAHA siap mak dia tanya "Ibu g Indon bulan Jan , mira nak ibu bawa buah tangan apa2 ke ?" Hahaha , sweet gila . #Ugh korang apa tau ? Heeeheee

Ni lagi satu masalah yg aku WAJIB fikir . Aku still tk dapat rumah sewa . GRR tk kan aku kne dok hostel lagi . Tk nk lah \m/
Dok hostel macam dok tempat Puakaa , sana sini kena kacau . Korang apa tau ? HAHA Yang penting , aku kne gak keluar dari hostel puaka tu ! MUKTAMAD !

Okbye :'>

No comments:

Post a Comment