Hello my loyal reader's thank you for follow up me ! i love you Guy's so much !

Pink - Just Give Me A Reason Mp3

You should open your eyes !

HAHAHAHA !
I weird , posted mcm ni pon ad org sudi LIKE .
Thank you btw ,
Status; Pergi Jahanam .
Kenapa Pergi Jahanam ? Ni haa aku nak cerita .
Perlu ke kita doa untuk kebaikkan seseorang yg xpenah nak doa kebaikkan diri sendiri ?
Kenapa kita kena doa untuk dea ?
Padahal dea bole mnx sendiri dekat Allah , ken ?

Oke the point is ;
Aku adalah terbaca satu posted ni aww ,
ttwu knp aku nak baca . hee
its talking about dead .
Adalah sorang mamat ni tapi dah arwah baru-2 ni akibat excident .
I guess dea ni mmg tak pena mnx or doa ap-2 untuk diri dea sendiri ,
dea mati un sbub mabuk .
HAHAH , oupps .
tak baik gelak kan org Cik Meeya oyy . lebih-2 org yg dah tade .
Oke I'm sorry , Peace ;)
Mamat ni excdent lepas balik clubbing ,
nd ajal dea sampai mlm tu je .
Nd you know what , dea mabuk dengan umurnya yg masih muda . about seventeen .
Alaa muda setahun dari aku jea :D
See , masa kau ada life , kau tak nak appreciate life kau .
Yang kau utamakan enjoy . mabuk-2 HUHA sane sini .
Now , kau tak sempat taubat , kau mati pon dalam keadaan berdosa .
Memang rugi kau hidup tak berjasa untuk diri kau sendri .
Sekarang ni , harapkan doa dari kawan-2 kau jehh .
Itu yg aku maksudkan pergi jahanam . HAHA .
Sbub tuan punya badan tak prnah Berdoa For Himself .

Chiaww ^^

No comments:

Post a Comment