Hello my loyal reader's thank you for follow up me ! i love you Guy's so much !

Pink - Just Give Me A Reason Mp3

Boo ^.^

Heyy kawan-2 . sorry lama tak update blog . tabiat PEMALAS sudah datang . Huu . maklomlah , dah lme tak onl ngn blog , ken ? so agak pemalas sikit nak fikir pasal title baru . Brrrrr . sampailah ke hari ni saya kuat kan semangat untuk meng-update blog ini supaya tidak melebih-2 pemalas ini menguasai diri . HOHO ^O^

How are you today ? saya sangat prihatin & mengambil berat tentang pembaca setia blog saya yg kurang sempurna ini . i hope you'll be fine . So , first talk , saya ingin bicara kan tentang kekurangan saya . kelebihan tade ponn . HAHA , hari ini BF saya dah buat saya marah dan teros moody tak tentu arah . Fyi , saya palinggggg pantang kalau orang tuduh saya buat benda yg saya sememang-nya tak buat ! jadi kalau BF saya sendiri tuduh saya begitu . saya tak mampu nak kembalikan kepercayaan dea pada saya . kerana saya tak bole push dea untuk percaya kan saya . kerana saya juga manusia yg sering melakukan kesilapan yg sama . so , saya tak kisah kalau kita break sbub awak tak percaya saya . semua ex yg pena knl saya , putus dgn saya atas alasan TAK PERCAYA KAN SAYA . Nvm boy's , jodoh saya bukan dengan kalian , soooooo , buat apa nak buang masa menangis sbub lelaki yg bukan jodoh kita kannn ? just go on nd don't ever looked back . i'm so glad with myself . even im noob nd not pretty much like your GIRLFRIEND's (:

Second talk , saya nak buat satu pengunguman . tapi tak penting sangat lahh . but for me , it's so important for my future . Awak awak semua nk tawu tak ? Kolej Poly-Tech Mara telah memilih saya untuk menjadi student genior di situ pada bulan 6 akan datang (: HAhaaaaaaaaa ! SUKANYA SAYA . Namun ;( mak saya suruh aya try di Kolej Universiti Islam Selangor . Saya tak mahu ;(((((((( tolong lhaa makk , saya tak nak kat tempat Granny blaja dulu . You know what ? tempat blaja tu dekat dengan rumah org yg aku suka tapi dea tak tahu pun aku suka dea sehinggakan aku membenci dea . sbub dea mainkan perasaan aku . Okeylahh , sampai sini je saya nak kepoo . Chiawww ^.^

No comments:

Post a Comment