Hello my loyal reader's thank you for follow up me ! i love you Guy's so much !

Pink - Just Give Me A Reason Mp3

Hopes !

Hello , Good Morning everybody , saya Mira and mahu update entry baru . entry kali ni agak sederhana . the word's is "HOPE" .

so many times , aku banyk mengharap pada sesuatu yg tak kan pernah berlaku . it's just waste my time , i know . tapi tak salah kita menunggu pada sesuatu perkara yg kita mngharap sgt , rite ? yeahh , dari dulu aku terlalu mngharap yg dea akan trima aku seadanya sepertimana dea menerima aku dulu . HAHA . the point is , perlu ke kita tunggu dea ? even kita dah tawu dea tak suka kita ?? memang saya bodoh , tapi saya tak tahu kenapa hati saya cuma untuk awak . so many love i saw , tapi tak de satu pon yg dapat aku rasa kan itu CINTA .

aku pernah berjanji untuk tahun 2011 ini , aku berjanji yg aku akan berubah , see . . aku dah mula pkai tudung , tapi kenapa kau still tak nampk perubahan aku ? tak pelah , mngkin kau tak rasa aku berubah spenuhnya , then , aku pon beli nombor baru semata-2 nak message kau sorg , tapi kau still tak dapat menghargai aku , tak pelah , myb ini belum cukup . i'd do anything for you , every single day im always thingking of you . . tapiii , kau still jugak tak dapat rasa kan kejujuran aku untuk kembali bersama kau . oke tak mengapa lah .

aku terima hukuman dari kau , sbub aku dah redha , even klau kau nak tinggalkan aku pon aku TETAP REDHA (: no wonder lah klau aku menangis kan ? sbub aku ada "hati dan perasaan" . ye , memang aku tak layak na cakap pasal hati nd perasaan , tapi cuba kau pikir , kenapa aku sanggup cari kau balik , merayu mnx kau trime aku mcm dulu , sanggup jatuh kan maruah aku semata-2 nak kan kau balik dalam hidup aku (maksud aku jatuh maruah tu , sanggup jilat balik ludah yg aku dah TUIHHH !) hahahah .

aku tatawu sama ada kau masih sudi beri aku peluang atau tidak . tapi aku tak kan putus asa . aku still buadd-2 baik dgn kau , telan sume perkataan pahit yg kau lemparkan dekat aku . fine . . aku tak kan tunjukkan yg aku terasa hati , even memang YA aku terasa hati . tapi biarlah hati aku yg menangis , bukan mata aku . kau always busy dgn kuliah kau , kau tinggalkan aku sorg-2 . kadang-2 tu , setiap malam aku tunggu msg kau , tapi tak de langsung kau send msg kat aku . alsan kau 'saya tunggu awak msg saya dulu' ... Brrrrrrrrrrrrrr !! wey , tak kan perempuan nak mula msg dulu . gentle ahh sikit beb ! huhh~

okey , right now , aku dah bosan dgn semua yg aku buat , finally , aku straigh tnye kau "adakah aku masih d'beri peluang untuk bercinta dgn kau balik ?" . . then . . kau tak jawab , sampai lah satu hri kau cakap "saya nak bercinta dengan Allah" . . aku dahh . . ouhh oke . . if itu keputusan kau , aku trime . yelaa , tak kan aku nak marah kau klau kau dah cakap cm tu , atleast tade lah aku menunggu mcm org bodoh tunggu kau an . yes , aku admit , aku mmg banyk dosa , banyak kekurangan . tak pelah . aku bole blaaa . tapi kau jangan cakap "miera still tak pena berubah" hanya kerana aku couple dgn Aiman . aku couple dgn dea selepas kau dah lepaskan aku . so , zero-zero . aku rasa aku tak hutang kau apa-2 lagi . so , goodbye .

No comments:

Post a Comment