Hello my loyal reader's thank you for follow up me ! i love you Guy's so much !

Pink - Just Give Me A Reason Mp3

The Human mistakes !

Hello , Assalamualaikum to all my Friend's at my own blog .

Entry aku kali ni nak kongsi pasal sifat manusia yang tak reti bersyukur nd sentiasa bersifat dengki serta tamak . kenapa ye orang sekeliling tak suka tgk kita senang sikit ? asal dapat rezeki beli krete besar je , mesti ada yg mengata , mesti ada yg sbuk-2 tanya mne kau dapat duit beli krete tu . Hello saudari/saudara , kau jeles ke ayah aku beli krete besar sikit dari kau ? kau susah ke ? kau ke yg bagi duit kat ayah aku ? cer cter sikit ? perr daa . . mulut jage sikit mak cik . jgn sampai aku doa kat Allah swuh tarik suara kau . oke .

bersyukurlah . . kau tak sedar lagi ke ? semua dah kau dapat dari laki kau , fone , stiap bulan tukar . . kau ada pikir penat lelah dea cari duet ? kau jgn kepoo sgt lah klau kau tak pernah rasa apa itu KESUSAHAN ! aku memang pantang klau org sbuk hal kuarga aku . paling tidak sibuk tanya pasal rezeki kuarga aku . aku shoot otak kau nnt . aku tawu lah gaji kau lagi tinggi dari gaji parents aku , tapi tak kan kteorg mewah sikit kau dah tanya mcm-2 . okey , aku kat sini bukan nak meng-aibkan kau atau sape-2 . tapi pikirlah sikit perasaan org lain sblm nak bercakap tu . kau egt sume org suka ke bila org luar masuk campur hal rezeki kita ? pikir aa .

tamak , dengki . . sume ada kat manusia . sometimes , aku pon penah rasa perasaan yg mcm ni . apa guna kita tamak ? dapat ap weyy ? klau dah rasa diri tu banyk duet , bawa-2 lah sedekah , ada yg lbih memerlukan , aku ni klau bole , aku pon nak sumbang sikit duet aku . tapii tu lah , kjew tade . diri pon masih ditanggung mak bapak ag . bak kata buda abis SPM "menganggur je lah" . . dengki ? okey itu aku dah cter kat atas uhh . so , enjoy your day .

Hee .

No comments:

Post a Comment