Hello my loyal reader's thank you for follow up me ! i love you Guy's so much !

Pink - Just Give Me A Reason Mp3

hari ini punya cerita laa !

Assalamualaikum . Hello Peep's . Today i wanna story you about a Saturday . Okay aku nak cter pasal travelled aku ngn family aku sepanjang hari Ahad 3/4/2011 . Dari sepang ke shah alam , dari shah alam on the spot Serdang , dari serdang g pulak PKNS bangi , dari PKNS bangi tros g Hospital Besar kajang (HBK) , dari HBK tros g Metro plaza Kajang , then baru lah balik umh .

Lately , aku nak mula cter daa , hang pa mai dga sama-2 . meh dok rapat-2 dga cter aku . hee . Oke , around 7 o'clock aku ngn family gerak dari rumah nak g shah alam , as usuall . klau sebut shah alam uh , maknanya naa anta kakak aku balik umh dea . Haa kenapa awal ?? sbub dea kata pkol 9pagi uhh dea ad class . so kteowg pon gerak pagi lah . so dah sampai sana dalam pkol 8lbey gitu lah , hantar dea tros gerak g Serdang . pegi serdang bub si Rara tu hah , nak sangat aku pergi , lau tak g , dea touching . then , last-2 aku dah sampai sane , dea pulak yg tak jadi g , HAMPEHH !

So , dah kbetulan aku ad kat situ , g je lah "PROGRAM SELANGKAH KE U" . nak kata ramai uhh , bole lah . tapi tak lah ramai sangat . bub hari last ann . dah round-2 kat situ , dah check mne yg layak , aku un tros g tempat shopping . HA-HA . okey , d'pendekkan cerita , lepas abis lepak serdang , aku tros g PKNS makan kat food court . Mee bandung satu ! haha , itu aku lah tu . hehe . aku kan lapaa . so after then , kteowg tanpa melengahkan masa , tros g HBK , melawat kawan mak yg baru lpas bersalin . tapi baby tu masuk ICU . tak dapat tgk baby . Huhuu . Nvm . then dah habis melawat muah muah sana sini , kiteowg tros g Metro Plaza , shopping jap . lepas tu , baru lah balik Sepang . dalam pkol 6lbey gak la samapi umah . haha SUMPAH penat . tapi best lah lepak Mines tadi , cuma tak best sikit sbub tade kakak , huu .

lastly , smpai sini je lah aku story . penat suda . byebye (:

No comments:

Post a Comment