Hello my loyal reader's thank you for follow up me ! i love you Guy's so much !

Pink - Just Give Me A Reason Mp3

memories ;[

Yawww ! aku rindu gila-2 kat korg . oke . i should believed yg aku dah tamat sch . HA-HA ;( gmb ni snap time tga bosan and time uhh teacher's tak masuk . hehe , so apa ag , sape tak knl class Perd an , asal tade ckg je , mengnganggur lah kiteorg cam tak tentu arah . ade yg tidur , ade yg siapkan HW , ade yg berlari sana sini , nd ada yg suka bergambar . mcm kiteorg lah . hee . ni lah gmb yg paling lucah pernah kitaorg hasilkan d'sch . hahahahahaha ! okey , every morning aku dtg sch , mesti tak pena skali pun terlepas peluang untuk bersihkan meja aku nd sometimes minah dok sblh aku uhh amik kesempatan , dea swuh "dah alang-2 kau cuci meja kau , cuci la meja aku skali " haha TERBAIK ! then , setiap kali klau aku bosan , aku mesti kasi clean meja aku , pemadam aku sume dah patah-2 sbub nak hide tulisan-2 kat meja . hahaha . see , meja kiteorg bersih , cuma tinggal bekas-2 conteng daripada pen je (:
yg ni pulak chief aku . haha . kdg-2 tegas , tapi bila bub-2 membe dea , dea pun turut kan je la . tapi , aku suka lau kau jadi chief . HAHA . tatawu knp , mngkin sbub kau kuat tido - . - hee , yg sblh tu , membe aku . bole d'katekan tiap hari aku nak cari pasal ngn dea . saboo je lah eiqa . hahahaha . nd now , sume gelak tawa tu dah tade ;( aku dah lme tak meet dorg . hee . sdey-2 . tapee . nnt kita uat reunion oke 8']

Bye-bye

No comments:

Post a Comment