Hello my loyal reader's thank you for follow up me ! i love you Guy's so much !

Pink - Just Give Me A Reason Mp3

lelaki jahanam !

Apa masalah lelaki zaman sekarang ? otak kotor . mnx bukan-2 kat awek sendri . then , bila kau dah barai kan dea , kau tinggalkan dea macam sampah ! berapa ramai ag perempuan yg dah kau jadikan tempat kau lepaskan nafsu Haa ? pikir doee , pompuan ni manusia lemah , sbub tu Allah lantik lelaki sbg khalifah . kau tawu khalifah tu ape ? it is like "PEMIMPIN" laa . faham ? kau tawu pemimpin tu ape ? mustahil kau tatawu .

So , kau sbg lelaki , kau kne lindungi perempuan , kau kne jaga maruah perempuan . kau nak mnx bukan-2 pon tunggu kau kawin lah kan . tapi jgn tawu nak buat anak je , jge ank tak reti . HAHA . kenapa aku cter pasal ni pulak . err . aku buat entry ni pon sbub aku geram kat sowg mamat ni yg pandang rendah kat membe aku . pandang rendang bole tahan ag , tapi lau dah sampai hina-2 , rasa mcm nak bg hadiah penumbuk je kat muka dea yg budget handsome uhh . cuba kau egt balik , sape yg teman kau masa kau susa , sdey sume ?? perempuan yg kau hina tu lah tempat kau lepaskan geram . tapi dea still ag sabar and sorokkan semua kesedihan dea demi mnjaga hati nd perasaan kau . sbub dea sayang kan kau . aku pon dah tatawu nak bg nasihat ap ag kat kau mat . Umpama mencurahkan air ke daun keladi . . cewahh . HAHA . ye aa, mane tak nya , dah habis sume motivasi aku bg kat dea , tapi still gak nak org label dea "play boy", so apa bole buat . aku sekadar mampu melihat sejauh mne dea bole hdup dgn tabiat yg mcm ni . beb , muda bukan sampai mati . bila kau dah tua , baru kau nyesal tak sudah . percaya ah , muka budget kau tu tak bawa kau ke mana . zaman muda kau ni je kau rasa dunia ni kau yg punya , tapi tunggu lah zaman kau tua . tade sorg pon nak hadap kau .

Lastly , aku tak nak kau muncul dalam hidup mmber aku ag . sbub kau hanya mendatangkan masalah besar ! aku tak nak mmber aku ngadu-2 ag kat aku sbub kau . aku pon dah bosan dgn perangai kau . tapi aku tak ley nak benci kau , even aku pena jadi mangsa play boy kau dulu , so Thanks sbub tinggalkan aku dulu (:

No comments:

Post a Comment