Hello my loyal reader's thank you for follow up me ! i love you Guy's so much !

Pink - Just Give Me A Reason Mp3

Jantung

Hi babe,

long time not see ya !

how are you kalian smua ? is it everything okay ?

nahhh, aku nak cerita lagi pasal buah hati jangtung pisang masak gulai , SEDAP ! hahaha

siapa lagi ?

Sulaiman Holis lahh kan ? kiss skit :*

HAHAHAHAHAHAHA .

kenapa ye aku punya blog ni sunyi sepi ? nahh sbb aku malas nak letak lagu, macam semak serabut kepala otak rambut kerinting berbulu lebat ! HAHAHAHAH . Ni lah dia jadinya bila dah lama sangat tak spent time dengan Mr. Blog , jadi sewel mcm Blackberry tak updated . Hahahaha lol's !

jangan banyak bunyi, kau dah masuk sini kau baca je apa aku nak luahkan . sebab ? sebab ni blog aku . *kbai

okay sbnrnya benarnya aku rindu sangat dekat man, opss bukan man yg si budak klang lama tu, and bukan juga man si budak rawang . Ini man baik punya , abang comel duduk damansara . Hobi dating kat OU . Haahaa , dengan sape ? dengan meera comel la . ok dah .

agak dah sebulan macam tak jumpa dia . kau tawu peritnya "distance love" ni haa . tapi takpe, sabar ni ada hikmahnya. mungkin bila jumpa nanti akan jadi lebih baik . sebab rinduuu :) so tade hal lah jauh ke dekat . cuma masa je menentukan boleh jumpa ke dak :p hahaha

sebab apa aku pilih dia and tak pilih llki lain ?

1. dia seorang yang pemalu tapi sometimes peramah kemain sampai lupa awek sebelah oi . hahahaha
2. tiap kali dating, dia dah plan dari rumah nak bawa aku g mana . so tadelah bosan mcm ex-bf sblum ni .
3. makan takyah tanyalah kan ? dia mesti tahu aku lapar :P dia sangat memahami
4. yang ni aku segan sikit, sbb aku tak pnh expect dapat llki macam dia, dia bila nak kan sesuatu, dia akan   usaha sampai dapat. macam kalau dia nak belikan aku something like a t-shirt , a watch , and whatever , he will make sure aku akan dapat barang tu . HAHAHA ini mmg tak pernah aku dapat wey !
5. yang ni sume org tawu la kann ? dia cinta aku, and aku pun cintakan dia . sbb kalau tak cinta macam mne nak couple ? and yg paling serious, dia nak ikat aku . bukan ikat kat pokok kerengga lah bebal ! ikat aku jadi tunang dia lah babe :) and i really shock ! haha
6. haa yang ni aku takut, tapi sbb yang ni juga lah aku jadi lebih matang . dia seorang yg tegas and pegang pada kata2 . dia paling pantang kalau aku melawan cakap org tua aku yg amat aku sayangi tu . and dia takkan bbm aku selagi aku ada rasa marah kat parents aku . nampak tak situ dia sweet ? tapi aku lagi sweet :* hahaha
7. dia bukan lelaki yang ambil kesempatan . aku suka niii (Y)
8. dia lebih gemar aku dating sambil study, so bermakna bukan dating kosong .
9. and palingggggg penting , dia sekepala dengan aku . masuk air sesama . so tak BORING bila dengan ! and aku suka bila dia buat muka bodoh dia tuuu !@#$%^&*()

kdahh, kalau aku senaraikan sampai besok punya lusa tak habis . sebab mmg banyak lagi yg aku suka pasal awak man :) cinta hati saya .

ok lah, aku nak tidur . and sebenarnya bukan nak pergi tidur sangat pun , nak pergi dating ngn sayang aku tu dalam bilik . eh ? dating dalam handphone je :) apaguna bbm . free chat maa . borak lah aku dengan sampai terkentut2 , hahaha ! bye .

Sayang SH selamanya :*

No comments:

Post a Comment