Hello my loyal reader's thank you for follow up me ! i love you Guy's so much !

Pink - Just Give Me A Reason Mp3

Kepisangan

Assalamualaikum sweetfriends,

Gue tatawu nak mula dari mana . sebab pisang sangat dah ni . dah lah bis expired . macam bodoh je . time2 ni plk nak expired . aku dah bosan tahan sangap ! kena plk dengan rindu dengan Man . alahai dugaan .

Takpe meera, sabar . mngkin Allah sedang mnguji kamu :)

Sepanjang cuti ni hanya twitter dan blog je la tempat aku lepak . Cewahh c': hahahaha facebook ? sikit2 lah . tak lah selalu . bosan facebook ni, buat aku sakit hati je . hahahaha sebelum aku terasa dengan apa2 statement kat fb tu , lebih baik aku tak log in . hahahahaha

Korang pergi mana je cuti ni ? untunglah kan sape yg hari2 dating tu . bukan nak merungut , tapi aku bangga , even aku dengan dia jauh , tapi rasa cinta makin bertambah kuat dan tak mampu nak lepaskan :) alahai aku da start jiwang . hahahaha #fact

Kbai

Cinta SH selamanya :*


No comments:

Post a Comment