Hello my loyal reader's thank you for follow up me ! i love you Guy's so much !

Pink - Just Give Me A Reason Mp3

Bosan bosangggggg

K tade apepun yg special hari ni . just nak bgtahu yg hari ni aku still cuti sem and sangat membosankan . even 2days ago aku g PD sbb ada gathering with family's belah ayah . and sangat mendukacitakan , family aku terpaksa tdr kat luar . like gahhh -________-" ada ke patut kiteowg kne tdw kat holeroom ?

ha ni nak citer sikit, kau dah beriya2 suruh ayah ngn family aku g , and sampai2 sana kiteowg kne tdr kat ruang tamu . itu sangat tak adil . dah la tde toto . whatthaaaaaa _I_ aku malas nak citer panjang, hati tetap sakit . overall mmg percutian tu tak best langsung . nasib baik kteowg tak yah bayar, kalau bayar then tdw kat ruang tamu je , mmg memekak mak aku weyy . hahahha . ye ahh sape tak sakit hati bila org buat kita centu ? dah lah parents aku penat balik kjew, malam tros gerak PD , dorg boleh lah, dorg buat gathering tu ikut jadual dorg . bodoh ke apetuh ? tak fair ! aku mmg tak suka family belah ayah aku, lagi2 makcik2 yg bergelar menantu uh, suka naaaa bergosip . dah la ustazah, tapi perangai nauzubillah . mengumpat je kjew . and sibuk nak tanya berapa pendapatn keluarga aku . lahhh kau baru jadi guru bsar sek rendah wey, lek ahh , kalau kau jadi engineering boleh lah memekak tanya pasal gaji . butoo !

kdah tutup citer pasal si nonsense tuhh.

hari ni aku berjaya bangun pagi and kjut budak hot tu pergi kerja . siapa ? takpayah tahu . korang sendri tahu siapa bf aku . hahaha . dah2 tak payah nyibuk . aku bahagia . kau bahagia ? alhamdulillah .

aku berjanji Ya Allah, yang aku akan jaga dia selagi aku mampu and aku takkan tinggalkan dia even aku dah mati sekalipun, aku akan jenguk dia dari jauh :) kalau boleh aku nak mati sebelum family's and man , sbab aku sayang dorg sume, and aku tak kuat bila aku kehilangan dorg . so, aku rela aku pergi dlu sblm dorg . tanpe dorg aku tak kuat .

okay besok 22nov2012 aku kne g kolej utk dapatkan cop mentor for subject sem4 . andd aku ingat nak jumpa man sayang, tapi dia tak dapat datang sbb ada masalah peribadi yg cuma aku dan dia saje tahu :) nevermind sayang , saya faham . so kita jumpa bulan 1 nanti kay . kita mandi manda sesama . me love you :*

ni lagi satu, dah lama sangat aku tak tgk wayang weyy, gila batak wey aku nak tgk wayang . aku nak tgk macam2 movie yg aku dah terlepas . hahahahah . ape lagi eh cerita yg baru2 yg best ? aku suka tgk comedy , adventure , bukan perang2 bagai . macam transformer tu aku tak suka . andd aku sensitif bila tgk cerita omputih yg sedih2 ni . okdah. tu je :) harap esok dapat tgk wayang dgn sistah !

Sayang SH selamanya :)

No comments:

Post a Comment