Hello my loyal reader's thank you for follow up me ! i love you Guy's so much !

Pink - Just Give Me A Reason Mp3

A human.

kenapa lah aku selalu dapat manusia yang tak kenang budi ? aku tak mnx banyak pun . cuma nak korang hargai lah jasa baik aku dgn parents aku yg pnh bertungkus lumus nak tlg korang masa korang susah wei . 

aku bcakap tentang sape ? sape2 je wey yg terasa . bukan nak ungkit . sbb kalau aku ungkit sampai esk tak habis . buat korang meluat lagi ada . tapi aku ni lagi meluat dengan korang, perangai korang yang tah habis buat aku sakit hati . first time aku bkawan dengan bdk kelantan macam nampak baik, tapi bila korang dah knl dia lelama, baru korg tau perangai bdk kampung masuk bandar macam mne .

"culture shock

aku tak suka statement ni wey, tapi aku nak cakap sikit, pegi tempat org pandai2 berbahasa . jangan kurang ajar . jangan sesuka hati nak pijak lempang caci anak org . kau ingat balik masa first kita masuk umah sewa . sape yg angkut barang2 korang kalau bukan khidmat pertolongan family aku , aku inagt dulu kita bestfriend, adeq bradeq , teman dan segala bagai . tapi finally aku dah cukup bersabar dengan mulut kau , and kau tak habis bash aku dulu masa kat college . dah puas wey buat cerita pasal aku kat ex-soulmate kita ? aku tak kisah wey . aku luah kat sini pun sbb aku ttbe teringat zaman kita gelak tawa and gaduh sakan sampai libatkan parents aku and sampai ke dekan . hebat btol masa kau serang aku kat lab kan ? siap bawak geng2 kampung kau . tapi sikit pon aku tak goyang :) aku siap boleh main facebook . apa ada hal ? watlek :) kalau kau tgn aku time tu mmg aku takkan sentuh kau , tapi ramai saksi boleh buat kau kne gantung atau buang dari college . tahu2 je lah budak kelantan mmg suka gaduh :) 

aku bangga wey sbb aku masih belajar di college tu dan kau tewas . "CONGRATE TO MYSELF"

sbb apa tewas ?

sebab dulu dia sendiri cakap "rugi kalau nak bhnti dah pertengahan sem" . dan apa jadi kat kau skunk ? kau jilat kata2 kau wey . hahahahaha . tu lah aku cakap , budak ni kalau dapat pegang duit banyak2, mmg ke laut citer dia . org ada DSLR , dia pun nak juga . tapi tak cermin diri yg dia tde duit, last2 guna duit tanggungan pembiayaan pengajian , then nak bayar yuran college dah tde duit , terpaksa berhenti . lpstu lari mnyorok dari aku kat mall sbb malu . aku buat tak nampak je wey, sbb aku tau kau malu . hahaha .

kalau kau baca ni, and if kau terasa , aku dah pun maafkan kau :) we're human rite ? so just let's it go :)

No comments:

Post a Comment