Hello my loyal reader's thank you for follow up me ! i love you Guy's so much !

Pink - Just Give Me A Reason Mp3

#Fakta Tentang Orang Yang Saya Sayang

Assalamualaikum,
Harini kita nak cakap pasal #FaktaTentangOrangYangSayaSayang

20 fakta tentang org yg saya saya :)

1. seorang yang cakap straight , jujur , dan tidak pernah mereka2 cerita hanya kerana utk mnyelamatkan diri dari masalah .

2. seorang yang pandai memujuk perempuan yang dia sayang even dia mngaku dia tak pandai memujuk :)

3. dia sukakan ketam masak lemak dan air milo :)

4. lahir pada tahun 1992 may 22 -----> bulan lahir sama dengan aku 

5. pandai masak dan tidak suka membazir duit makan di kedai :)

6. bijak menguruskan duit, tidak boros .

7. kerja di butik PDI , kalau boleh satu kedai tu dia nak beli utk aku , maklumlah dapat murah . ahaha

8. punyai satu motor 125 dan EX5 putih .

9. dia tinggi sikit dari aku -_-"

10. pandai berdikari dan bersikap matang dalam membuat keputusan

11. nekad mendapatkan sesuatu yang dia mahu sampai dia dapat miliki (:

12. seorang yang penyayang , romantik , dan gentle (:

13. pandai menyanyi , suara sedap gilaaaaaaa #fact

14. seorang yang tegas dan bertanggungjawab

15. tepati masa

16. sangat baik hati , dan tidak suka berdendam mahupun balas dendam

17. dia selalu berusaha membuat girlfriend nya tersenyum

18. bila dating, dia suka mngaku dekat kawan dia aku ni tunang dia . hahahahah

19. dia cute buat muka bodoh , muka bodoh dia juga buat aku ketawa sampai lupa daratan . hahahahaha

20. DIA TERISTIMEWA BUATKU :)

Semuanya tentang SULAIMAN HOLIS :*

No comments:

Post a Comment