Hello my loyal reader's thank you for follow up me ! i love you Guy's so much !

Pink - Just Give Me A Reason Mp3

perang besar dengan dia around 3 o'clock a.m

Assalamualaikum kawan ,

Entry meeya kali ni pasal FIGHT-ING [!] Boleh dikira gaduh besar gak lah malam tadi . Hmm , Tak pasal-2 je meeya nangis sampai berdenyut-2 kepala otak . Aihhh --,--"

Macam ni ceritanya , around 2 o'clock a.m , aku terbangun dari tido . Then , aku teros mcg boyf aku , swuh dea call lah ape kan . So dea call lah . . blabla . . mmg happy la sbub dea sanggup teman aku . Dah tu , credit dea abis , dea g 7E beli topup . Pastu dea buat supersavers . Call sampai aku rasa nak tdow . Tapii . . benda yang dea rancang jadi lain pulak . Aku jadi tak de semangat nak berbual ngn dea malam tu . Punca nya sebab dea nak tawu pasal masa lampau aku . Aku tak nak cter sbub aku tawu benda ni bole buat kitaorang bergaduh . Tapi dea tak abis push aku , mula dea wat-lek nak tawu cter , kononnya tak marah la apalah , tapi bila dah aku cter . . hmm , nak cari lelaki tu lah , nak berkawan lah , apalah . . Ni lah sbubnya aku malas sangatttt nak cerita . Tapi benda sekrang , AKU DAH CERITA . Okayy , Huhh --,--" Kfaham :/

Lepas aku dah cter semua , dea nak mnx no ex aku , aku tak bagi , then dea tuduh aku nak backup sangat si *tuttt .. aku pun jadi marah lah , bukan niat aku nak backup dea sangat . Dea pun dah adeq awek la b . Aku tak nak bagi sebab aku tak nak dea ad apa-2 lagi dengan KITA , fahamm [?] Kau ada pikir tak knpa aku tak bagi ? Tak kannn ?? Kau pikir aku nak backup dea sangat . Kalau aku nak backup dea , dari dulu lagi lah aku backup dea then marah-2 kau tak tentu pasal . Masalah sekarang , aku tak nak kau contact dea , b . Sebab sekarang kau tawu tak kau guna no sape ? No aku , nnt mamat tu perli-2 aku lah bagai . AKU TAK SUKA !

Kau sekali sekala tolong lah paham benda yang aku tak suka pulak . Aku minta tu je , kalau kau tak mulakan dulu malam uhh , pagi ni mesti kita dah msg . Sekarang ni aku tawu aku nak off fone sampai aku rasa aku boleh panggil kau BIE . Aku betul-2 terasa dengan kau bila kau tinggikan suara dengan aku malam tadi .

Kau tawukan aku perlukan kau , sebab tu malam uhh aku terbangun teros mcg kau . Aku tak mcg orang lain pun ,. Then bila kau call , macam-2 benda kau uji aku kan ? Kenapa kau buat aku macam ni ? Kau tak sayang aku ke ? Kau janji tak nak buat aku nangis . Tapi ..
Hmm dah aa , kau makan lah sorang-2 , kau lepak lah sorang-2 , kau tido lah sorang-2 . . buat masa ni anggap je lah aku BUKAN BABY KAU lagi . Fakk !

No comments:

Post a Comment