Hello my loyal reader's thank you for follow up me ! i love you Guy's so much !

Pink - Just Give Me A Reason Mp3

KARAK & Tayang Amal dalam cinema ;)



KARAK THE MOVIE (!)
Show this picture .










Okey heyy , yesterday aku turun Kl tgk cter KARAK . Sumpah aku cakap semalam ramai gila lah yg beratur dah tgk wayang ann , aku pun tatwu lah knp time uhh ramai gila manusia . Baik yg muda mahupun yang tua , masing-2 bawa pasangan sendiri . Sweet,-"

HAHA , aku bila dah nampak beratur punya panjang sampai ke McD , aku jadi malas lah nak tgk KARAK an , then ttbe Aiman g kat caunter , dea masuk group budak laki uhh yg tga beli ticket , kononya jadi kawan seminit , HAHAHAHAH ! Memang siall lol pangai . Apepun , dapat gak beli ticket tanpe beratur . HAHA , untunglah ! *wayang start kol 2 . So kne tunggu lagi 2 jam bhaii . Memag best pusing satu build uhh :)

So , aiman got 1message from he friends , Membe dea swuh dea jemputkan awek dea balik kjew , siall ganggu kteowg tga shopping . Then aku pun terpaksa lah ikot ann , kne jalan kaki pulak , then tunggu teksi , macam puk** lah pompuan tu tak reti balik sendiri ke , pagi-2 pun takot jalan sorg-2 . Tu lah sape swuh pakai macam pkaian tak cukup kain :P Then , dah hantar dea sampai depan umah , bole pulak dea blaa gitu je , tak ucap terima kasih ke ape ke . Bodoo punya olangg ! HAHA , yang Aiman dah bengang bab macam haram pangai pompuan uhh , dala tambang Aiman support . Kesian dea :)

Around 1 o'clock kitaowg g tempat shopping uhh balik , sementara nak tunggu pkol 2 , aku pun cari ahh present tok Ayah dengan Umi ;) , susah gila lah kan nak cari baju untuk adik lelaki aku sorg tuh . HAHAHA , memang kne buat kaki palsu lepas nih . Boo -,- Then , aku dah jumpa baju untuk ayah , pergh duit aku mmg untuk aku habiskan tok satu helai baju je , HAHA nvm , dah terdesak , amik saje lohh , senyum aku tgk harga dea :)))

Lepastu , jalan-2 lagi , sampai rasa nak tido sbub tunggu pkol 2 ni lambat sangat , then , jalan lah dulu kat garden , still cari bajy adeq , kne colour purple pulak uhh . Mmg taik ahh satu bangunan aku cari takde , HAHAH *banyk baju pompuan . Brrrr

Around 2 o'clock , aku ngn aiman masuk wayang , mmg awal lah kan , belambak gila iklan , bole tdow untuk beberapa minit lagi tuh . HAHA . Aiman pilih sit couple belakang sekali , besttt . So , a few minute awhile , ada sorg pasangan couple ni , nampak macam 30lbey like that lah , yg pompuan pkai baju kurung , bertudung , macam cikgu , sekali bila duduk je , lampu sume dah tutup . . HAMBEKK KAUU !! HAHA , tak nak la cakap banyak , sbub aku pun sama :P

So , sepanjang cter KARAK uhh , aku kelihatan serius gilaa memandang ke arah hantu tu . HAHHA , memang lawak ahh , seram tu tak banyk , tapi yg lawak je lebih dari seram . HAHAHAHAHAHA

D'pendekkan cerita , dah habis cerita KARAK , kteowg g makan chicken chop . Suap menyuap-,-" HAHAH Seriuss , sedap gilooooo :)

Lepas tu kan zahira zahuri call cakap dah nak balik , dea kata dea dah ada kat ktm , memang best aku kne tinggal lah kan , dah la present umi tak cari ag . Buuutuh ! Aku pun dgn tergesanya turun , then , you alls tahu apa aku nampak , aku nampak zhira zahuri masih d'kedai nak beli ape tah . Macam haram perangai . HAHAHAH , aku pun sementara ada sikit masa , aku g kedai BONITA , main tarek je handbag mana lawa , then teros bayar , teros g kat train .

Dah sampai kat train , phewww ! ramai giloo , then Aiman ofter balik naik krete dea , dah tu ttbe tak bole pulak , terpaksa lah kitaorg tunggu bas , then g teros KL Sentarl , beli ticket sume , nasib baik duit cukup-2 ! Pas uhh , naik url teros berenti kat BBST , dah sampai , teros naik krete kawan zahira zahuri , Amzar , Ramai giloo , bak kata afique , dah macam sardin , sardin ayam ke sardin tempura ?? HAHAHA Babii lah , baik aku balik dgn Aiman je kan .. Nak buat cane , nasi da jadi bubur [--,--]"

Sampai umah kol 7:24p.m , penatt , tapi best sbub Aiman bg hadiah for my birthday yg dah lepas , Kau nak tawu hadiah ape ? *Sony Ericsson G900 . Woottt :*

ILYSMFD lah Bieeee :*

No comments:

Post a Comment