Hello my loyal reader's thank you for follow up me ! i love you Guy's so much !

Pink - Just Give Me A Reason Mp3

My dreamed :'(

Hello ladies and gentle men , Good morning everybody .

Korang penah tak bermimpi pasal hari bahagia korang jadi porak peranda ? Kalau ada share lah , kalau tade pun share lah mimpi-2 lain kan :)

Firtsly , malam tadi aku mimpi pasal hari kebahagiaan aku jadi hari porak peranda . Nak tawu apa jadi ? Ni aku nak cter . .

Masa zaman aku remaja dulu , kemain ramai boyfriend and ex-boyfriend yang masih tergila-2kan aku . Macam yang aku cter kat blog sbelom-2 ni . Adalah dalam 2 3 ex aku yang agak obses dgn aku , maksud aku yg tergila-2kan nak miliki cinta aku . And dorang tak penah putus harapan nak rampas aku balik dari bf aku yang skunk . Kat mana je aku pegi mesti dea ad , tiap malam mcg-2 aku . Tapi aku reply sebagai kawan lerr , Nanti lau aku tak reply cakap aku sombong ke what .

Then , ex aku ni selalu kacaw-2 Bf aku and cerita buruk pasal aku kat BF aku , cakap yang aku pernah tdur ngn de lah ape lah . Biasalah , orang dah ta dapat , kje dea mmg macam tu . So , nasib baik BF aku faham and lebih kenal siapa aku . Tapi tahap kesabaran dea tu kjap je , tak lme uhh dea break dgn aku sbub tak tahan jadi bahan tok denga cter kotor aku . Padahal dea tahu aku ni jenis yg mcm mne . Aku tak sangka yg dea akan down dalam hal mcm ni . So , aku pikir-2 balik , tak mengapalah aku terpaksa lepaskan dea . Mungkin ada hikmahnya .

2 tahun aku single and aku focus dalam masa depan aku , lepas habis sambung blaja aku teros kjew . Aku buka business sendiri . Kadang-2 tu , ada juga lah aku pikir pasal cerita aku 2 tahun lepas yang tak abes-2 dengan masalah . Aku rasa lega jugak lah , lepas aku break dengan BF aku tuh , mamat psychotic tu pun dah tak kacaw aku lagi .

Tak lama kemudian , business aku makin maju , dan aku buatlah party untuk memperluaskan lagi busines aku tu . Ramai juga yang hadir , dan dalam party tu , aku terpandang sorang mamat ni , hensem juga lah . Comel tu memang dah sure . Aku pun pergilah kat dea , aku layan dea dalam party tu . And baru sehari kenal , dah gelak ketawa macam da lama knl . HAHA . Since ary uh , kteorg mula rapat and berhubung hampir setiap hari . Pada awalnya , aku anggap dea ni BFF aku je . Tapi ttbe satu hari tuh , dea minx couple dengan aku . Aku pun balik umah , fikir-2 dulu , sbub aku takot kisah silam aku berulang lagi . So aku amik keputusan , untuk cerita semuanya sebelom aku terima dea .

Akhirnya , sudah dekat 6bulan aku couple dengan lelaki hensem tu :) And takde siapa yg ganggu hubungan kitaorg , aku bersyukur sangat sebab mamat psycho tu tak kacaw hidup aku lagi . Kami pun teruskan hubungan macam biasa , dan hampir setiap hari kami lunch bersama . Dlm sesi lunch , ada juga dea buka cerita pasal kahwin . Aku pun diam je laa .

Parents aku , sibuk bertanya , ". . Meeya oii , kau bila lagi nak kahwin . Kak long kau dah dapat dua anak , kau bila lagi ? Bf kau yang skunk tu pun bole tahan juga . ." ajak lah dea datang meminang ke rumah . Belum masuk mak dah setuju . . HAHAHA . . *parents aku gelak macam hapee , aku diam and teros masuk bilik [--,--"]

Puas aku pikir pasal penerimaan masuk meminang tu . Dan akhirnya aku bersetuju .

Keesokan harinya , keluarga pihak lelaki datang merisik . Macam biasa , tnya bunga sudah berpunya ke belom . . blabla . . then keluarga pihak perempuan bincang-2 , akhirnya setuju . .

Beberapa minggu kemudian , keluarga pihak lelaki datang dan bawa sekali barang penghantaraan masuk meminang . Time tu sumpah aku nervous gilaaa . Dan majlis berjalan dengan lancar , rancang kahwin akhir tahun ni . Dalam jangka masa yang aku rasa pendek gila tu , macam-2 aku pikir . Aku takot mamat psycho tu datang balik buat kecoh ke ape an . Bak kata mak aku ". . Kau ni banyak sangat tgk drama dalam TV tu , sbub tu terbawa-2 , udah ler tu , jangan d'pikirkan sangat , kau dah nak kahwin , jangan nak buat hal . ." Aku pun cool je la , buat biasa sudah . .

Hari perkahwinan aku makin dekat , semua persiapan sudah disediakan .Bak kata orang putih "ALL IS PERFECT" . . Hee , aku harap tak de ape yang berlaku pada hari kebahagiaan aku tu nnt .

Menjelang tiba hari perkahwinan aku . .

Ramai guest yang hadir . . membuatkan aku bertambah nervous , aku duduk dalam bilik sahaje sementara menunggu pasangan lelakinya sampai . Mak andam tak abes-2 touch-up aku sampai putih melepak . HAHAHA .

1jam kemudian , keluarga pihak lelaki sampai . . dan aku pula tak abes-2 berharap yang hari ni berjalan dengan lancar . Dan aku tak kan pikir lagi pasal kisah silam aku , sbub tu semua cinta monyet .

Ni lah masa yang aku tunggu , tok kadi pun semua dah sampai . . semua dah sedia . . keadaan berubah menjadi senyap . . apabila tok kadi melafazkan ayat pertama kepada pengantin lelaki . . belum sempat pengantin lelaki melafazkan kata putus . . semua tetamu memandang ke arah pintu dan rupa-2nya , mamat psycho masih mengganggu aku . Aku rasa macam nak pengsan pon ada . Kemudian mamat psycho tu pergi ke arah pengantin lelaki dan teros campak kan gambar lucah aku yang telah mamat psycho tu edit . Pengantin lelaki teros bgn dah putus hubungan aku dan dea tanpa berfikir apa-2 . . Aku pula tak berhenti-2 menangis . . dan polis pun datang untuk menangkap mamat psycho tu , rupa-2nya dea terlepas dari Hospital Tanjung Rambutan , patutlah dah lama dea tak ganggu aku . Dan gambar-2 tu , dah lama dea edit . Semua ni dea memang dah rancang dari awal . .

Akhirnya . . sampai sekarang aku tidak kahwin and masih trauma dengan semua ni . . Parents aku saje lah yang banyak bgi semangat pada aku untuk teruskan hidup . .

-TAMAT-

#Macam tu lah kisah mimpi aku malam tadi . Hmmm [--,--"] Aku harap ini semua hanya mimpi and bukan petunjuk untuk masa depan aku :'(


Chiaww^^

No comments:

Post a Comment