Hello my loyal reader's thank you for follow up me ! i love you Guy's so much !

Pink - Just Give Me A Reason Mp3

Kisah silam aku :)

Okeylah , aku nak cter pasal masa silam aku . Tujuan untuk bersahaja :)

Aku ni dulu seorang yang kaki penipu , perangai seteruk setan , pakaian bajet macam budak-2 Pavi , tapi aku bertambah terok lepas aku couple ngn sorang mamat ni , budak Rawang . Aku tatwu lah mcm mne bole sangkut ngn mamat tuh , padahal time tuh aku dah ad couple . Then since ary tuh lah aku mula curang dengan teman lelaki aku . Aku macam kne pukau time tu , tiap kali kuar date ngn budak rawang tuh , mesti aku yg kne kuarkan duet , aku pon tatwu lah knp aku ni ikot kan saje arahan mamat tuh , sedar-2 , nak dekat 200 duet aku abest sbub dea , tapi dea ? se'sen pun tak penah kuar kan tok aku , nak beli air mineral pon berkira . Tapi aku ttap sabar and teruskan hbungan macam biasa .

Dua tiga kali aku break dengan dea , tapi bila bab dea merayu kat aku , hati aku ttbe lembut trime dea . Macam yg aku cakap , rasa macam kne pukau lah kan . Aku break dengan dea pon sebab perangai dea yg slalu buat aku terluka , bila aku kenang-2 balik , BF aku yg dulu tak pernah buat aku terluka sampai camni , tapi nak buat mcm mne , BF aku tuh dah lepaskan aku dekat budak rawang ni , aku betul-2 rasa bersalah . Aku masih tak sedar apa yang aku buat ni betol ke tak . Aku pena terpikir , tak kan lah mamat cute macam budak rawang ni suka and ikhlas cintakan aku , aku tawu masa dea couple dengan aku , dea dah ada pompuan lain , masa aku couple ngn dea , dea suka minx bukan-2 . Hmm , tapi hati aku ni still lembut nak maafkan kesilapan dea , Bodohnya aku .-"

Suatu hari tuh , aku cakap kat dea yg aku ada kem , cuma 2 hari je aku tinggalkan dea , balik-2 tuh , aku dapat mcg dari mamat rawang tu , dea tuduh aku ada jantan lain , and terus dea minx break dengan aku , aku pun ikot je lah apa keputusan dea , dea yg mnx couple dekat aku , so no wonder la kalau dea sendiri nak mnx break , tapi yg aku tak ley trime , dea break dengan aku selepas dea tuduh aku , seolah-2 dea break dengan aku atas sebab kesalahan aku . Aku rasa macam tak sedap hati , malam tuh aku on lappy , aku bukak profile dea , then aku nampak ada gambar sorang minah ni kat profile dea , and dea mengaku pompuan tuh GF dea skunk . Begitu cepat dea cari pengganti aku kan . Tapi aku tawu , dea memang dah couple dgn minah tu since aku couple ngn dea , dea sanggup tuduh aku menggatal ngn jantan lain semata-2 dea nak break dengan aku , and alasan tuh buatkan aku rasa tak puas hati sehinggalah malam tu aku dapat tahu kenapa dea tinggalkan aku . Aku kesal dengan perangai dea .

Tak lama kemudian , dea contact aku balik , and said sorry pasal yg dea tuduh aku tuh , ttbe dea nak couple dgn aku balik , dea egt aku ni apa ? BOLA ? Bole tendang sana sini ? Tapi aku tak tahu lah kenapa denagn aku ni , hari tu , aku nak marah dea , bila dengar suara dea , hati aku teros lembut maafkan dea and terima dea . Tak kebodohnya aku kan kawan-2 ? HAHA

Dalam seminggu je dea oke , tak lama tuh dea buat perangai lama balik , aku tgk wall dea bersayang-2 dengan sorg lagi minah , aku pon teros lah tulis kat wall dea , yang aku tak kan jadi HAMBA kau lagi , aku tak kan kne tipu hidup-2 ngn dea lagi , and itulah kali terkahir aku contct ngn dea , tapi aku tetap maafkan dea . So , skunk awek dea tuh dah jadi BFF aku skunk . HAHA . Sebab awek dea yang nak sangat kawan dengan aku .

Tak lama tuh , mamat rawang tuh buat pangai lama lagi , yg minah ni ngadu kat aku nangis-2 , dea cakap mamat rawang tu curang lah apelah . Aku sebenarnya malas nak amik point , tapi d'sbubkan dea dah jadi BFF aku , aku pon tolong la mna yg aku mampu , even dalam hati aku rasa sakit sangat . Hmm , aku just ignored perasaan cemburu aku and buat biasa je . Tak lama tuh aku dapat lupakan mamat rawang tu and aku skunk cuma anggap dea kawan and tak lebih dari itu . . Pada awalnya , susah jugak lah aku nak lupakan mamat rawang ni , sbub dea comel gila , muka ala-2 Korean tapi tang mata , bulat gila :) Sayangnya , perangai tak seindah muka . Aku harap suatu hari nnt dea diberi petunjuk dan hidayah supaya tak akan ulangi sikap yg macam budak-2 uh , suka sangat game pompuan , skunk ni pon dea dah tinggalkan BFF aku and couple ngn mangsa seterusnya . Tah la , aku pun tatwu sampai bila dea nak jadi macam ni .

Anyway , skunk ni aku dah couple dengan seorang lelaki yang memahami aku and yang paling penting , dea GENTLE ,=" Aku sayang dea sangat-2 . Dea ni sanggup berkorban apa saja demi aku , tapi perangai dea yang aku tak suka , dea suka manja lebih-2 , haha jelous aku , sepatutnya aku lah kne manja lebih-2 , apelah :P Actually , aku dah berkawan dengan dea 3tahun lbey , and baru tahun ni aku couple ngn dea :) hebat dokk ? HAHAHAHAHA

To me , paras rupa tak penting , yang penting hati budi ikhlas mencintai aku , bukan sbub nafsu kau je LELAKI :P

Chiaww ^^

No comments:

Post a Comment