Hello my loyal reader's thank you for follow up me ! i love you Guy's so much !

Pink - Just Give Me A Reason Mp3

An Untitled :*

Hi, Assalamualaikum Semuaaa :)

Harini saya nak bertanya "BAGAIMANA CARA UNTUK MENUNJUKKAN BETAPA SAYANGNYA KITA PADA MAK KITA?".

Saya mengaku saya bukanlah anak yang senang dijaga/dikawal/dididik . Saya seorang anak yang degil dan suka buat mak saya marah/kecik hati/sedih . Saya suka memberontak bila saya tak dapat apa yang saya mahukan . Dan saya akan buat perkara yang mak saya larang secara senyap2 . Saya mengaku saya tak pernah ungkapkan "saya sayang mak" sepanjang saya meningkat remaja .

Haihh, apalah kaku sangat mulut ku nak sebut ayat tu kat mak aku sendiri? HMM

Mak aku seorang yang tabah, aku tawu banyak masalah dea hadap dari kecik . Tapi , nthlaaa. Susah la kalau dia tak habis2 nak salahkan aku, nak perli2 aku . Menyampah pun ada . Pendek cter, yang buruk sume aku . AKU KAN TERUK , tak macam anak2 dea yang lain . HMM

Aku ank yang jenis ta reti nak luahkan perasaan sayang dekat mak aku . So what ??


#Kalau dia baca Blog aku nih , aku nak dia tawu aku sayang dia . Kalau dia tak pernah halang apa aku nak buat , tadelah aku nak sorok ape2 dari dia . Kbai <3

LoveYouUmmi Muaah :*

No comments:

Post a Comment