Hello my loyal reader's thank you for follow up me ! i love you Guy's so much !

Pink - Just Give Me A Reason Mp3

GOD taking you from my life :'(

Hello readers, meeya nak share apa jadi hari ni . And this incident baru berlaku sekejap tadi . K aku betul2 tergamam, terkejut, terkaku and dont know what i wanna said . Baru kejap tadi Tuhan ambil kau dari aku . And sebelum kau pergi , aku sempat manjakan kau , usap badan kau . And sorry terpukul kau . Aku tak sengaja . Aku cuma tak nak kau bergaduh dengan adik kau sendiri .

My tears was fallen when i wrote this article all about us when you still alive . Aku sayang kau . Aku selalu main dengan kau petang2 . Kau selalu main2 kejar2 dengan aku kan baby ? Tiap kali kau nampak aku kuar rumah, kau mesti ikot , kau kejar aku dari belakang . Bila aku ambil gambar dengan halaman rumah , mesti kau nak masuk skali kan baby ? Kau suka main ngn anak kucing bila aku lepak tangga depan rumah . Kau main guling2 dekat aku . Aku suka dokong kau . Badan kau best . Tough . Aku suka . Badan kau sihat . Kau comel sangat baby . Aku tak nak pergi dalam keadaan kau macam tu .

Dulu aku memang rapat dengan kau, tiap petang bila aku balik cuti hujung minggu . Aku suka bawa kau jalan2 . Main tepi sungai . Tapi sekarang semua tu dah takde . Takde untuk selamanya . Tuhan dah rampas kau dari aku .Aku tak berhenti nangis bila ingat kejadian terakhir aku dengan kau tadi sebelum kau kena langgar .

Maaf kalau aku terabaikan kau sejak aku ada kucing kesayangan aku time dekat hostel . Aku baru perasan sekarang , sejak aku bawa balik kucing dari hostel, aku dah mula abaikan kau . Teman kau keluar jalan petang2 pun dah tapena . Keluar rumah lepak ngn kau pun dah jarang . Tapi bila aku kuar sidai kain ke, ambil surat kat luar ke mesti kau kejar aku kan . Tapi aku buat tatawu je . Aku teros masuk rumah . Maafkan aku baby sebab ignore kau bila ada yang baru . Aku menyesal sangat buat kau macam tu . Kadang2 aku bagi kucing kesayangan aku makan dalam rumah , sedangkan kau kelaparan kat luar hanya dengar bunyi whirskers . Aku minta maaf sangat2 sebab buat kau rasa macam aku tak sayang kau . Aku sayang kau baby . Aku tak pena lupa kau . Cuma aku kurang dengan kau semenjk aku bawa balik kucing baru .

Aku tak sangka malam ni malam terakhir aku bagi kau makan, usap badan kau , panggil nama kau . Aku betul2 tak sangka semua tu berakhir malam ni . Aku tak nampak petanda kau nak pergi . Masa tubuh kau rebah , darah kau mengalir , kencing kau keluar tak berhenti macam air mata aku yg mengalir deras ke pipi , aku berbisik ke telinga au , dan aku cakap "Jantan, kakak minta maaf sebab terabaikan kau, maafkan aku kerana malam ni malam terakhir kita bersama, dan aku kehilangan satu2nya HERO CAT aku dekat rumah ni , aku dengan family aku tetap sayang kau sampai bila2 ...SELAMAT TINGGAL JANTAN, SELAMAT TIDUR DI ALAM YANG LAIN.."

Selamat malam untuk selamanya Jantan :'( Kakak sayang Jantan . Even Jantan dah takde depan mata kakak , Jantan tetap HERO CAT kakak selamanya .

No comments:

Post a Comment