Hello my loyal reader's thank you for follow up me ! i love you Guy's so much !

Pink - Just Give Me A Reason Mp3

HAPPY EID-UL ADHA



Hi sayang sayang semuaaaa :-)
Selamat menyambut hari raya aidiladha ya'all ! Raya tahun ni syiokk gila , tgk tu aku senyum bagai nak rak :D HAHA . Sayang semua mcm mana raya tahun ni ? Happy ?

Saya bangun pagi tadi teros mandy sunat raya . GRR sejuk doh , HAHA . Sebenarnya malas nak bgn , sbb ngntok sangat mata ni ^^" Sebelom g mandy, mcg my baby mucux tu . Liat betol dea bgn , hee :*

Habis mandy , makan2 , teros g masjid *tapi saya tak pegi ^-^' Kesian saya tak dapat menziarah kubur arwah mak ngah :'( I miss her a lot !

Lps dah habis smyg and ziarah kubur , kami pun bergambar , cuma dua gambar je yang saya mampu bersabar untuk upload , yang lain tgk kat album FB meeya k :)

Okelah sayang sayang semua , meeya nak pegi beraya rumah sedara pulokk , Boiiboii Muahh :*



No comments:

Post a Comment