Hello my loyal reader's thank you for follow up me ! i love you Guy's so much !

Pink - Just Give Me A Reason Mp3

My bad holiday and my sweet memo with them :)


Yewhewww , bosan cuti sem ni :'/

Hello people who have the blog . Im meeya and today i want to created a story bout my SEM HOLIDAY KINDA BORED ;'/
Did you planned your holiday anywhere a nice place in Malaysia ? If you have a best story bout your holiday, share with me your links Okay;)

Cuti sem ni aku dok umah je lah . Nak pi kuar ummi saya tak bagi melainkan kalau keluar dengan family . Ergh,-' #K saya dah besar mi
Kenapalah cuti sem ni lama sangat , aku rindu bie aku . Sebulan tak dapat jumpa . Tskk Tskk T_T
Dala tak dapat jumpa , mcg dia pon time malam je , lepas tu dapat kjap je sbb dia ngntok . Pagi dia kjew :'( Aku rindu dia , aku tak pnh bejauhan dengan dia lama2 since aku start blaja kat kolej tu . Hujung mnggu msti jumpa . Ni bila dah cuti sem, aku terpaksa kawal rindu aku kat dia .
Even dia kjew, busy apa sume, dia tetap call aku bila dia rihat . HEE . Sayang bie sangat2 :*
Naik sem 2 nanti aku nak dating ngn bie aku puas2 . Lepas tu nak beli jugak baju couple tu ! Tak kira ! HAHA . #tunggu sale PDI :)
OMT, aku rindu kawan2 aku -->Kak mie, kak ana, ida, maya, syeera ngn zatul . Hehh, rindu nak makan McD sama2 kat Masjid Jamek, rindu nak habiskan duit PT kat Times Square, rindu nak balik kolej jalan kaki ramai2, rindu nak tdur depan sliding ramai2. Eh kita tak pernah tgk wayang sama2 kan ? HEE , nanti kita g cinema Mall Shamelin yang baru buka tu Okay ;)
Sayang korang , harap2 tak terpisah sem2 nanti . Muaahhh :*


No comments:

Post a Comment