Hello my loyal reader's thank you for follow up me ! i love you Guy's so much !

Pink - Just Give Me A Reason Mp3

masa berlalu begitu pantas .

saat aku membuka mata di pagi hari , aku mula terindukan kau , terasa diri ini malas melakukan sesuatu tanpa kehadiran sms dari mu . semangat mula hilang bila aku terasa kehilngn kau di sisi aku . terpandang aku di wallpaper HP , muka seseorang yg teramat aku rindu dan sayang . kini dia jauh dari aku , terlalu lama dia di sana dgn tugasannya . keadaan pagi semakin sunyi . gelak tawa yg engkau selalu luahkan kepada ku setiap pagi , kini tiada lagi suara yang aku rindui itu . jujur aku kata kan , aku masih menyintai diri mu . tetapi aku tatawu kenapa mulut aku berat untuk mengungkapkan kata2 cinta kepada kau . mngkin kerana salah silap ku pada kau . aku terlalu obsessed dgn cinta . sehingga aku terlupa yg aku sudah melukai kau sayang . terlalu aku merindui saat kau memeluk manja ku , saat kau mngucup pipi ku , saat kau manaburkan kata2 cinta yg tidak pernah bosan engkau ungkapkan pada ku , maafkan lah aku wahai pencinta , aku bersalah terhadap mu . aku cuba menjadi seorang yg setia , tetapi tren skrg mmbuatkan aku terpengaruh dan menjadi diri org lain . hati aku masih dikunci oleh engkau , sehingga kini aku susah untuk menerima cinta org lain . maafkan lah aku sayang . hampir 4 tahun kita membina hubungan ini , semuanya hancur gara2 sikap ku yg tidak pernah setia terhadap mu , aku tidak menafikan , kau seorang lelaki yg baik , bertanggungjawab , dan penyayang . aku buntu dgn jalan hidup ku . seolah2 ada yg merasuk aku untuk membenci kau , maafkan aku sekali lagi keran membuat kau terluka . kini aku merasa semua yg kau alami saat aku mempermainkan perasaan kau , sayang . adakah ini pembalasan dari sikap ku ? aku redha dgn ketentuan Tuhan , malah aku akan memperbetulkan diri aku sebaik nya .

TERIMA KASIH kerana engkau kembali untuk membimbing aku walau aku sudah membuat kau betul2 membenci aku . maafkan aku , aku masih mencintai kau .

No comments:

Post a Comment