Hello my loyal reader's thank you for follow up me ! i love you Guy's so much !

Pink - Just Give Me A Reason Mp3

masalah ke perempuan bertudung ?

weyy salah ke sebagai seorang perempuan menutup aurat ?? yeaa , memang lhaa skunk ni org pandang pompuan pkai tudung ni bub nak tunjuk "halim" , padahal style pakaian sama ketat mcm org tak pkai tudung , pangai pon . . astaghfirullahalazim . . tapikan , tak sume pompuan mcm uhh . jgn nak pandang rendah dgn org pkai tudung ni , andd for all girl out there yg tak pkai tudung , jgn lah nak anggap owg pkai tudung ni lemah . sekali klaw ajak gado , haha memang lah ada yg besok pagi mkn sup kaki manusia (:

agak2 jugak lah kan lau kau(si perempuan tak pkai tudung) nak kutuk2 pompuan pkai tudung , lau nak kutuk pon senyap2 ah . tak yah nak bg satu shah alam uhh denga kan ? hebat sgt ke suara kaw nak bace article pasal pompuan pkai tudung uhh kuat2 ?? haha sikit dah mcm burung murai tercabut ekor . GRR

yea , i admit , dulu mmg lah aku tak pkai tudung , tapi aku still ag ley respect pompuan yg pkai tdung beb ! tade masa nak kutuk sbub aku seda yg aku dedahkan aurat aku tok bg api neraka bakar . tapi alhamdulillah , pintu hati aku terbuka bila ada seseorang yg ikhlas membimbing aku dan bawa aku ke jalan yg betul . so then , this year *2011 aku dah start pkai tudung . tapi bila aku denga org rendah2 kan pompuan pkai tudung , aku jadi marah . aku rase mcm nak bg penumbuk je . biar kau dduk rumah bertiang dua . klaw sejuta gadis mcm kau kat Malaysia ni , mmg hancur ahh Agama Islam .

p/s : kalau kau rasa kau tak nak pkai tudung , kaw tak payah la pkai . dah kau pilih jalan tu kan , cuma tak payah lah kau nak kutuk2 sngat org pkai tudung ni . klaw nak kutuk gak , senyap2 dah lah . jgn smpi ad pihak lain terasa wahai mahkluk Allah yg cantik .

No comments:

Post a Comment