Hello my loyal reader's thank you for follow up me ! i love you Guy's so much !

Pink - Just Give Me A Reason Mp3

kawan oh lawan !

best bila kita ramai kawan ,
tapi bila ramai lawan best bertukar jadi err -_-'
syok sbnrnya bila kita ramai kawan ni , tapi jgn lah suka amik kesempatan ke atas kesengan kawan sndiri .
ta baik tau , cuba pikir2 kan balik , sometimes kawan tuu lah yg tolong kita bila kita susa .
tapi bila senang kita lupa kawan kita yg dah bnyk tolong kita .
bukan lah nak harap sgt budi kawan kan .
tapi berpada2 lah klaw nak kne kan kawan pon .
jgn lah smpai kawan terasa hati dan menjadi kan salah sorg itu sebagai "BIG ENEMY !"
tak salah klau nak mnx tolong kawan2 , tapi bila kawan tu mnx tolong kita balik , jngan lah susa sgt nak ringan kan tulang tolong kawan tu .
haishh , lawan ni jadi lagi satu isu dalam kehidupan aku ,
perlu ke kita cemburu , dengki and ap2 yg sewaktu dgnnya .
aku rasa tak perlu lah kita rasa semua tu bila tgk kawan kita berjaya , tapi lau cemburu positif tape lah . mngkin cemburu positif uhh dapat naik kan semangat kita kan ?
tapi tak payah lah cemburu sampai nak berdendam plus kutuk2 !
ap je yg korg dapat klaw cmburu ke arah negative ?
puas ?? haha puas tu cuma sementara .
puas tak dapat buat kita berjaya .
oke . so , cuba lah tunjukkan sikap yg baik dalam persahabatan (:

article ini saya tuju untuk diri saya sendri , cuma ingin menyedarkan diri saya sendiri aka MUHASABAH DIRI (: jika ada yang terasa , saya menyusun sepuluh jari memohon maaf atas kekasaran bahasa yang telah saya ungkap kan untuk pembaca .

No comments:

Post a Comment