Hello my loyal reader's thank you for follow up me ! i love you Guy's so much !

Pink - Just Give Me A Reason Mp3

story by story !

Heyhey Good Evening ,
uhh berapa minit ag dah nak bbuka . yess . ha-haa tak sabarnye rase haty (: sblom uh tgk cter TIRA MISU dulu lalala~
best jugak lhaa cter tuu , layan ahh sikit2 . aku pleng suka tgk buda comel uhh *miasara* ohh lovelove huhu eumm lapaaaaaaaa ~~

ohhhh ! baru teringat , On Saturday , family aku plan nak g lepak Bagan . ha-haa bestnye (: tade lhaa bosan sgt dok umh . hee :D
tapi lau Muaz ada lagi best kan . heehe
ouhh awak awak , bila nak dtg umh lagi ?? saya dah pandai masak tau *ha-haa* dulu nak masak telur pon suruh ayh , skunk sye dah pandai masak ikan goreng aw ! heh ;P
apepon aku ade Chef yg akan ajar aku msk mcm2 resepi satu ary nanty . *ha-haa kau ada ? ;P

No comments:

Post a Comment