Hello my loyal reader's thank you for follow up me ! i love you Guy's so much !

Pink - Just Give Me A Reason Mp3

Merepek tanpa hala tuju (:

eeuuwwwhhh !
Penat nyehh hary ini .
tapi best , dapat masak dua lauk sorg2 tanpa bantuan sape2 .
ha-ha *tak penah serajin itu (:

anyway , Thank You For my Beloved Friend's sbub bg Blog
aku lawa . Even orang lain anggap simple , tapi aku HARGAI . *Ha-hahh
heumm , bosannya dduk rumah , asyik nak jerit2 bgnkan adeq g skola *rase nak tercabut anak tekak* haish egt en pas abes skola ni , bole lhaa rehat2 smntara tunggu dapat kerja or mungkin ad rezeki smbung blaja . huh~
tapi . . dduk rumah ni lhaa makin bertambah kerja aku . Rehatnya pula berkurang . ha-ha
nasib jugak ak tade Bf , law tak , tak abes pnt dah kne layan dia*Bf err~
hee , tapi dalam sibuk2 aku ni , layan jugak lhaa lelaki . Opps ! jangan salah anggap , ha-haa lelaki tuu Muaz lhaa , laa tapekan aku layan dy ??
he-hee

so . . agak2 bila kita boleh kuar sama2 yea Kawan (:
huhu ^_^

No comments:

Post a Comment