Hello my loyal reader's thank you for follow up me ! i love you Guy's so much !

Pink - Just Give Me A Reason Mp3

terasa dengan apa yg dea cakap .

Aku tak tahu kenapa dea pilih kasih . Sebenarnya sape aku ? Hmm .Sdey bila dea buat mcm ni . Bila time aku , sumenya tak bole , tapi kalau yg lagi sorg , malam pun sanggup hantarkan . Huhh~

Dea tak fikir ke aku terasa ? Dea egt aku tade perasan ?

Apa salah aku jadi zuriat dea ? kenapa dea slalu membeza-2 kan aku dgn zuriat ptama dea ?? Kira baik aku mnx izin dea nak kuar daripada aku kuaar tanpa izin mcm sblm-2 ni . Hmm , aku pun tak paham , bila aku mnx izin , tak dapat . . Bila aku tak mnx izin , tawu plak marah . Apa yg sebenarnya dea nak ? Dea suka tgk aku tertekan mcm ni dduk rumah ? Lepas tu bila akuu terlepas kat dea sikit , cakap aku melawan .

Hmm , bagus lah tu . Untunglah ada kuasa . Aku ni siapa lah nak melawan cakap dea .

Tahh la , mmg da nasib aku , selagi aku masih mampu , aku ikot je la , selagi muka aku ni masih bole sorok kesedihan aku dari dea , aku ikot je lah apa yg dea rasa dea puas .. !

No comments:

Post a Comment