Hello my loyal reader's thank you for follow up me ! i love you Guy's so much !

Pink - Just Give Me A Reason Mp3

Hanya kerana berlainan tempat kelahiran .

Yeahh , aku sedar aku dah buat kesalahan paling menyakiti hati org yg aku sayang . Aku tak mnx pun semua ni jadi kat hubungan kita . Aku cuba trima kau dgn hati terbuka . Kau penah bahagia kan aku . Tapi aku mngaku aku tak pernah buat kau bahagia . Maaf kerana aku memilih kau dan skunk aku tinggalkan masalah untuk kau . Aku tawu kau begitu sayang pada aku . Tapi . . siapalah aku nak melawan cakap org tua ku . Aku tak nak d'label anak derhaka . Aku harap perpisahan kali ni kau tak kan menyalahkan aku . Kerana aku telah berusaha untuk tidak memutuskan hubungan kita . Tapi malangnya , aku gagal .

Aku mnx maaf sangat-2 , aku tak pernah terniat nak mainkan kau . Tapi org tua aku tak suka kan kau . Aku terpaksa tinggalkan kau dan jauhkan diri dari kau . Cara ni tak bermaksud aku bencikan kau , aku tak pernah hina kau , kau tak sepatutnya dilayan seperti ini . Aku mnx maaf bagi pihak mak aku . Kau bukan binatang , kau jgn cakap mcm tu lagi . Ya Allah , kau sedarkanlah dia Ya Allah , kau sedarkanlah dea bahawa aku bukan insan yg akan bahagiakan dea suatu hari nanti . Aku bukan yg terbaik untuk dea . Jadi , mungkin perpisahan ini ad hikmahnya . Aku betul-2 bersalah . Walaupun tak sampai setahun dua tahun kita couple , tapi aku dah mula mengenali CINTA kau . Aku tatwu kenapa org tua aku tak suka kau rapat dgn aku . Mungkin dorg blum knl kau . Sumpah aku pun tatawu ap kesalahan dan kekurangan kau .

Aku tawu kau sekarang tengah murung . Aku betol-2 tak sangka semua ni , sumpah bukan aku yg nak . Aku mnx kau maafkan aku , halalkan segala apa yg kau dah bagi dan setiap saat yg kau korbankan untuk aku . Mungkin perpisahan kita akan menyenangkan hati semua org . Betul cakap kau , tak de org yg suka tgk kita bahagia . Lebih baik kita berpisah dari melukakan hati semua org . Kan ?

Aku tak mnx kau lupakan semua kenangan kita , tapi aku mnx kau lupakan aku . Aku tak nak kau seksa diri kau sendiri . Aku tawu kau dah banyk kali terluka . Tapi ini bukan penamat hidup kau , bukan penamat bg masa depan kau . Kau kena bangun dan berusaha mencari cinta sejati kau . Kau jgn putus asa . Aku tak nak tgk kau nangis 24jam . Aku mampu doakan kebahagiaan kau dan melihat kau dari jauh untuk memastikan kau sudah melupakan aku .

And more thing , masa aku tak de nnt , kau jgn biarkan kawan-2 kau buli kau . Kau jangan biarkan kawan-2 kau pijak kepala kau . Jangan biarkan kan kawan-2 kau ambil kesempatan di atas kebaikan kau pada dorg semua . Aku nak kau jaga diri dan kesihatan kau baik-2 . And jagan berahsia lagi dengan ibu . Kau satu-2nya anak dea . Dea nak kau berjaya . Dan dea nak kau ada kerja . Baru bole tanggung anak dara orang . Jaga ibu baik-2 . Yang terakhir dari aku , berilah ruang untuk wanita lain menggantikan tempat aku dalam hati kau . Selamat tinggal Aiman .

^^"

No comments:

Post a Comment