Hello my loyal reader's thank you for follow up me ! i love you Guy's so much !

Pink - Just Give Me A Reason Mp3

Back To Live :|


Hello Hai (:

Sedih sattt . Hari ni I should go back to KL . Lepas ni tak boleh nk update babyblog selama 2minggu . Sebab , B.band my sister bring to Shah Alam . Kay , bosan teruk lah I duduk KL for 2weeks .

I'm really sorry for long time not updated a new story . But if no have anyone reading my babyblog . I though is "nevermind" .

Next topic .
Apa menu masakkan mama korang bila tiba hari Ahad ? Share lah dengan I . Mesti sedap kan ?
Ummi I hari ni masak Nasi Goreng breakfast and for lunch ummi I masak udang masak sambal . Tak dinafikan masakkan mak kita lah paling sedap even kita tak suka . But when kita dah try rasa sekali , for sure nak lagi . Am I right ?

Okay lah y'alls . I got to go out . Nak kemas2 baju . Dah nak balik KL :'(
Take care of you babyblog !

Love Mia (:


No comments:

Post a Comment